Sayfalar

29 Kasım 2011 Salı

nerdesiniz? - 18

20 yorum:

battodol dedi ki...

kutukafa çok çakal gördüm seni bu sefer :)

anne kaleminden dedi ki...

hayatta yapmam, gene ben değiştireceğim içim elim mahkum :)

Adsız dedi ki...

aa bu benim kesinlikle :) yasmin

Adsız dedi ki...

o günler eskidendi. ne zaman evlendik, çoluk çocuk oldu o günlerde mazi.şimdi üşengeçlik gibi geliyor ama ne büyük lüksmüş...

Finduilas dedi ki...

ehehe. blog çok güzel yahu daha önce nasıl denk gelmemişsem (:

Ülkü dedi ki...

üşengeçlik yapmayı çok özledim :(

Ülkü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sevgi dedi ki...

yeni ruloyu getirip klozetin yanındaki dolabın üstüne koyuyorum, kendim de yeni rulodan kullanıyorum. diğerini mi bitiren değiştirsin bana ne :)

zühra dedi ki...

aa bu bana çok tanıdık bir sahne geldi.

kara kitap dedi ki...

biri üşengeç mi dedi?o benim işte. :)) üşenenin oğlu kızı olmazmış derdi annem.oğlum nasıl oldu hala şaşarım. :))

Nihan dedi ki...

kutukafanın bu halini çok özlemişim..çok güldüm..:)))

Adsız dedi ki...

o son kagit olayi hep bana denk gelir zaten :)degistrmem ve aylarca orda kalir o rulo-su an banyomda 3 rulo var :D aksam ff de koysammi ki fotosunu zuhahah
ashley

Seden dedi ki...

hani şunu bastırıp ofise koyasım var, altına da en az 5 kişi imza atabilir, ofiste 6 kişiyiz :)

es dedi ki...

burda burda burdayımmmm...

Sittirella dedi ki...

Hep yapmıyorum ama OİP'im :)
Arada sırada :P
Sayılır mı?

Cocukla Cocuk dedi ki...

yok yok değiştirecek olan ben olunca mecburiyetten yapamam

❤ Fotoğrafik Hatıralar dedi ki...

Ellerine sağlık...

dokunduğu her şeyi güzelleştiren insan...

yine harikalar yapmışsın...

Ben Ig'den belalın :)

A-H dedi ki...

Hahaha ayni benim kocam :))) aksam eve gidince gostereyim ona bu cizimi mutlaka :D

Penelope dedi ki...

Aaa bu kadar da üşengeç insan yoktur herhalde, ne ayıp ne ayıp ;)
ben hiç bilmem böyle seyler ;)

Çiçeklendim dedi ki...

Evlenmeden önce ben yapardım. Şimdi eşim yapıyor :D:D:D