Sayfalar

23 Kasım 2011 Çarşamba

Nutella'nın bittiği yerdeyim

6 yorum:

kara kitap dedi ki...

nutella'nın bu reklam için sana kavanoz kavanoz nutella göndermesi gerek.seni "yutella"cı seniiiii. :)) ben mümkün olduğunca kaşıkla yememeye çalışıyorum.kaşıkla yerken bir bakıyorum kendimi kaybetmişim kavanozun dibi görünmüş.of ki ne offf!!!

OiP dedi ki...

yollasın ha valla:))
hele ki şu dev kavanozu var ya, işte o çok tehlikeli.

Anne dedi ki...

dev kavanozun yanında bir küçükte hediyesi şu sıralar migrosta.. benim yandığım anda o andır oipcim..

elimde değil napiyim,ben bir bağımlıyım :)

Sittirella dedi ki...

Bilerek minik kavanozdan alıyorum hep... hani bilemedin orta boy :)
Dayanamıyorum :/
Resmen ''ye beni, kokla beni, tadıma bak, bi' kaşık al'' diyor!
Sonrası malum; Nutella oluyor Yutella :)
Ooooffff offf!
Sonra; yetkililere sesleniyoruz... dar gelmeyen çizme istiyoruz! :)

anne kaleminden dedi ki...

bizde bissürü yutella var :)

OiP dedi ki...

Anne,
işte o minik kavanoz tam yutella:))

Sittirella,
hadi bilemedin dev boy:)) ahahah:))
yıllarımı verdim ben bu yutellaya, ölsem vazgeçmem:))

Ane kalemi,
yarasın diyelim:))