Sayfalar

12 Kasım 2011 Cumartesi

Yeni masal, yeni heyecanlar

Vallahi bir telaşe, bir neşeli koşturmacadır ki sormayın. Böyle kıpır kıpır yerimde duramaz haldeyim. Bir tek ben değil, Deniz de aynı durumda (hatta onda daha fazlası var biliyorum).

Deniz'le birlikte ikinci interaktif kitabı bitirdik:)) İçimize sindi. Seveceğinizi umuyorum. Buradan uzun uzun yazmamayım. Çok detay var, çok hoş içerikler. Facebook sayfası açtık, oradan izleyin gelişmeleri, paylaşımlarımızı: http://www.facebook.com/ElephantsBath




Yepyeni birşeyler üretmek, önceden ürettiklerini aşmaya çalışmak, kendinle yarışmak ve bunu içinden geldiği için, hissettiğin gibi yapabilmek... Görev diye değil, karşılığında bir kazancın olduğu için değil, başkaları ile aşık atmak için değil, sadece ve sadece yapmayı, başarmayı istediğin için yapmak!

Tam da yaptığımız şeyin bana hissettirdiği duygular bunlar. Geçenlerde Melis Alphan'ın köşe yazısında okuduğum şu satırlarda kendimi buldum:

Ben kıyıdan kıyıdan yürümeye devam ediyorum. Bir hedefe değil, görevim olduğu için değil, istediğim için yürüyorum.  Öğrenmeye, ilerlemeye gayret ederek ama en çok da şansa inanarak... Bu yolda yanıbaşımda olan, elimden tutan, ışık olan, ilham veren, öğreten, yönlendiren, yüreklendiren tüm naif insanlarla birlikte...

5 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Kolay gelsin, ne güzel. Bayramın son günü "Bir Kar Masalı"nı aldık nihayet, nasıl sevindik anlatamam. Yolunuz açık olsun:)

Evren dedi ki...

Ne guzel! Ne heyecanli!! Senin gibi guzel insanlar sayesinde aydinlaniyor bizim de dunyamiz :) Yolun acik, sansin bol olsun her zaman!

NzN dedi ki...

süper haberler bunlar.
tebrik ediyorum seni canı gönülden.
nerden nereyeee.
oysa ki ben kitap yapacaktım sana :) gördün mü kaçırdım fırsatı ;p

sen yakında işten de ayrılırsın

OiP dedi ki...

fadiş,
çok sevindim, umarım beğenmişsinizdir:)) çok teşekkürler ayrıca

Evren,
Çok sağol ilk gözağrım, ortağım:))

NZN,
kitap yap, kaset yap, klip yap, varım yani:))

o son dediğin var ya, çok fena tehlikeli:o

Gulcin dedi ki...

harika! buyuk bir heyecanla izliyoruz biz de. Yolunuz hepinizin acik olsun :)