Sayfalar

22 Kasım 2011 Salı

Yumurtanın kapıya dayandığı yerdeyim

7 yorum:

plndrkn dedi ki...

bazen mi?
ben her zaman böyleyim... her şeyi son dakikaya bırakarak yaşamanın stresini bilemezsin, off!!
bu kutukafa tam ben :)

Gulcin dedi ki...

eskiden degildim boyle ama artik bazen degil genelde boyleyim. hayir bir de kisa zamanda yapinca daha iyi seyler mi geliyor sanki insanin aklina yoksa kendimi mi kandiriyorum :)

Ecehan dedi ki...

Hepimizin ortak durumu galiba. Genelde değilse bile bazen.

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

şartlar bizi buna zorluyor oipcim:) yoksa bizler organize insanlarız. mesela ben o kadar organizeyimdir ki plan program yapmaktan iş hep son dakkaya kalır:))) Hahaa! çevresel şartlar yüzünden yoksa sen mükemmelsin:)

Sittirella dedi ki...

O ''oha!?'' kısmı pek tanıdık geldi :D
Bi'gün çok pis patlayacak bu iş başımıza gibime geliyor OİP'im.
Sen bizim son dakika gollerimizi koru yareppim, dinimiz amin! :)

Pratik Anne dedi ki...

Bu ben. Hatta son dakika degil son saniyeci. ustume tanimam.

OiP dedi ki...

yorumlara cevap yazmam lazım, akşam yazayım
....gece yazarım.
....sabah kahve içerken yazarım
...öğle tatilinde
......yarın
...gece
.....

hahahah:))