Sayfalar

7 Aralık 2011 Çarşamba

Arkası Yarın


Merak edin durun bakalım :))
imza: Hayın Oyip!

9 yorum:

Sittirella dedi ki...

Çok Hayin gördüm seni OİP :)
Yoksam bana mı gelmeye karar vermiş o kutukafa? :))))
Yatsak-kalksak, yarın olsa da hayin OİP açıklasa :)

Sittirella dedi ki...

Dur, bi'şi daha dicem;
eller, parmaklar, tırmısı tırmısı ojeler :)
Nazar değmesin tü-tü-tü! :)

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

ahanda gözlüklü kız doğruyu söyledii :)) ahanda oyyip part part, level level aramızda :))

.... loading oip
...
..
.
:)

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

ay sittirella'dan özendim bida yazcam :P "her başarılı kutukafa'nın arkasında bir oyyip vardır" bu foturafın atasözüsü olsun :))

OiP dedi ki...

Sittirelyam & Nisa
Loading ivit :)) helecanlı olsun dedim :))

KelebekGibi dedi ki...

Merak edelim bakalim ne güzellik gelecek yine...

Bugday Tanesi dedi ki...

Edelim bakalım :)

Nihan dedi ki...

hadi ama....bekledik...bekledik...

OiP dedi ki...

geldim geldim :))