Sayfalar

14 Aralık 2011 Çarşamba

Binlerce Oyyip var!


Huoop, arada kaynamasın. Geçen haftalarda yok Filin Banyosu, yok vidyosu, yok AppStore'u, yok Android'i diye koştutup dururken arada kaynadı gitti. Bu blogda kayıtlı "takılanlar" kadrosu 1.000 kişiyi geçti.

Neye ve niye takılıyorsunuz merak etmiyor değilim, ediyorum.  Ama boşverin, rahat olun, gelin takılın. Ne ekmek istersiniz ne maaş. Ne söylenirsiniz ne bişey. Bana mutluluk verir, kıymetli hissettirir oradaki duruşunuz bilesiniz.

Dün çok sevdiğim bir dostum, okuduğu köşe yazısından alıntı yaparak "insan insanın hem kurdu hem yurdu, sen benim yurtlarımdan birisin oip'im" demiş. Böyle söze, böyle dostluklara, böyle sevilmeye ne denir. O kutu kutu pixel pixel avatarlarınızdan öperim tek tek:))

Gelin bunu kutlayalım. Hazır yeni yıl da geliyor, ikisini biraraya denkleyip parti verelim. Birkaç çizim hediye edeceğim size. Şimdi başım kalabalık, yarın yazayım detayını.

Kutlu mutlu binlere!!  Avatarlı gençlik sizi :)

11 yorum:

*Dilos* dedi ki...

Çekilişleri kazanamıyorum ama ben :( Bundan da şansımı deneyeceğim umarım kazanırım!!

daha binlere kutu kafa fanın olur inşallah ^^ sevgiler

Sittirella dedi ki...

Gökten mücevher yağsa, santimetrekareye on elmas düşse, benim kafama gele gele taş geleceğinden... yok, katılmıyorum çekilişe-mekilişe :(
Boşuna heveslenmezsem, hayal kırıklığına da uğramam :)

Nice nice binlere, onbinlere ve hatta onyüzbinmilyon izleyicine OİP'im :)

Tabiat Ana dedi ki...

1015 aslında o ama ben orda kayıtlı değilim :)

Gamlı Baykuş dedi ki...

Yaaa ben kedili kutu kafa istesem ya da baykuşlu. Ne şımarığım yaw ama ne bileyim ben çok seviyorum oip seni ve çizdiklerini!!

Gamlı Baykuş dedi ki...

Yaaa ben kedili kutu kafa istesem ya da baykuşlu. Ne şımarığım yaw ama ne bileyim ben çok seviyorum oip seni ve çizdiklerini!!

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

sevgili oyyyip! git bak bir yıl önceki yorumlarıma pardon commentlerime:) ben biliyordum kitap olacak, kutukafalar coşacak! haaa application falan, teknoliciye ayak uydurdun o ayrı! Sırada kısa çizgi film de var, sonra ilk türk çizgi filmi de!!! hay bin takipçi, olsun binlercesi! kadinlarin kabusu? aman bizi ihmal etme...

ayşa dedi ki...

hay meşallah diyorum o halde sana :)

Adsız dedi ki...

Ben kayitli degiliiiiiiim. Binbir yap sen onu:) Gadasini aldigim Oip, buyumuste takipci toplamis:) Sumeyye

Adsız dedi ki...

Ceylin'in Annesi der ki...
Tebrik ediyorum sizi, parmaklarınızın uçları ne kadaaar uzaklara dokunuyor demekki.
Benim de kendimce küççücüük bir web sitem var kızım için yaptığım.
Tabi sizler gibi marifetlerim de olmadığı için, benim siteye ancak eş-dost-akraba tıklıyor:)
bi bakim derseniz
www.ceylinolmez.com

Swift dedi ki...

Ne buluyorum sitende !!!
Postunu okurken kendime sordum niye ben bu kadının sitesine hergün girip ne yazmış ya da ne çizmiş diye merak ediyorum dedim? İçimden biri Eğlenceli buluyorsun, mizahı kuvvetli, tatlı dilli, okunası postlar yazan, bakılası resimler çizen hoş bir bayanın sitesine bakmayacağım da nereye bakacağım. Başarılar dilerim her zaman tüm hayatında. Bem her gün seni izlemeye devam ediyorum, edeceğim... Sevgiler... Betül

Adsız dedi ki...

ben de kayıtlı değilim amma pek severekten takip ediyorum