Sayfalar

22 Aralık 2011 Perşembe

Fönün bittiği yerdeyim

20 yorum:

Başakkız dedi ki...

Aynı hissi defalarca yaşadım, şimdi kuaföre gitmeye korkuyorum...

Bu durumu süper anlatmışsınız... süper, süper, süper :) Çok güldüm:)))))))

FADİŞ dedi ki...

Ben iki ayda bir dip boyası yaptırmaya giderim kuaföre, gelmişken de kaşlarımı aldırırım işte siz anlayın o kadar pejmürde dolaşıyorum ortalıkta, kuaföre eskaza gittiysem de önce bahaneler uydururum keçe saçlarıma, fabrika çok tozlu, ortam çok pis falan. Kuaförde inanır gibi yapar, elinden geleni ardına koymayıp bir hale yola koyar beni, iki gün kendime baka baka dolaşırım sonrası tam da çizdiğin gibi:)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

20 yildir sacimi kendim yaparim :) severim saca hakim olmayi, herkes sasirir, gel ogretiiim :)) mihim olan sacini tanimak

Hisseli Harikalar Kumpanyası dedi ki...

Muhteşemsiniz ya! bu hisler ancak bu kaa güzel anlatılır :)

Hande dedi ki...

Sizi okurken hep yüzümde kocaman bir gülümseme.Yine öyle :)Bayıldım! Her kadının arada yaşadığı kabuslardan biri :)Bir de evde bin bir umutla yaptığınız bitkisel saç maskeleri sonucunda uğranan hayal kırıklıkları da var.,ampulleri kır,envayi çeşit yağ,yumurta ıvır zıvır.Karıştırması ayrı dert saça sürmesi ayrı,arıtması ayrı dert :) Birgün bunu da çizin lütfen :)Sevgiler.

ChunLi Beauty dedi ki...

:)) Fönün bittiği yerde düzleştirici ve maşalar hayat kurtarır :D

Sittirella dedi ki...

Bu duyguyu defalarca yaşadığım için OİP'im, artık banyo sonrası balkabağına geri dönme olayını yaşamamak adına hep balkabağı kalmayı tercih ediyorum ::)
Süper anlatmışsın yine!
Ben o kuaför kutukafaya bittim ::))))
Saç-sakal süper olmuş yeminle ::D

gunebakan dedi ki...

çok özlemiştim böyle seri hikaye anlatan kutukafayı, oh bee iyi geldi.
ben neredeyse 5 yıldır aynı modeli kestiriyorum. risk almayı çoktan bıraktım. çok havalı olan saçların banyodan sonra tas gibi olması çok rastlanan bir durum benim için.
saçlarım kalın telli, kuaförler pek beğenir, antin kuntin şekillere sokarlar, bayılırım, sonra bir duş, fosssss, maymuna dönerim...
kısa saç bu yüzden hiç kestiremem, çünkü kendim asla şekil vermeyi beceremem.
yine gönül telimizi titrettin, içimize dokandın OİP'im:)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

ahahahha koptum.kutu kafa geri dönsüüüüüün..

Anne dedi ki...

bende bende.. hemde daha bir saat önce..

keşke bu yazıya bende demiyenlerden olaydıım.. olaydııımmm..

zeze dedi ki...

ben deee diye haykırmak istiyorum...ayrıca çok güldüm kutu kafaya:)
Sittirella, balkabağı benzetmesine de ayrıca bayıldım

es dedi ki...

saclarımı bir modele göre kestirmeyi ilkokula giderken bıraktım..Bu hayatımda aldıgım en iyi kararlardan biriydi,ama universitede,dalgalı saclarıma kakül kestirmiş ve aylarca o bir tutam sacı nasıl zapteceğimi düşünüp durmuştum.. :)

Judy Abbott dedi ki...

ben de "o son makası attırmayacaktım, o son boyu kısaltmayacaktım"da kalıyorum , uzamadı gitti saçlar:))

İpek dedi ki...

Dümdüz fönlü gibi saçlarından sıkılıp sırf katlı kesim yaptırabilmek için perma yaptıran, ve sonra da her daim kabaran saçlarına bakıp bakıp kendine saydıran bir ben var burda!

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

ah her defa saç kesilir ve salya sümük eve gelinirdi nedense herkes beğenir ama ben saçlarımı bir türlü beğenmezdim taaaa kiiii brezilya fönüne kadar yaptırdım ohhhhh dünya varmış gerçekten yıkıyorum çıkıyorum reklam gibi ama gerçekmiş tabi biraz saç yıpranıyor ama olsun olsun olsun bana verdiği mutluluk paha biçilemez:)))

Gamlı Baykuş dedi ki...

Bu durum sadece benim başıma gelmiyormuş, çok kızsal bir durummuş meğer. Kendi kendimi gaza getirip öyle pek bir havalı duracağını sandığım her kesim evde sinir krizi olarak geri döndü bana. Ben de pırasa gibi olan dümdüz saçlarımı sürekli belli bir oranda katlı kestirip boylarını kısaltmadan ve genelde at kuyruğu yaparak ömrümü geçirmeye karar verdim. Sinir krizi geçirmekten daha iyi. Ama gönül şöyle dalgalı Jennifer Lopez saçı isterdi.

yerdenuzak dedi ki...

Hem de her zaman oradayım...

NzN dedi ki...

sırf şunu yaşamayayım diye pırasaya dönen saçlarımla dolanıyorum etrafta!!
kuaförüm işi bırakıp ortalardan kaybolunca ben de kalakaldım böylece...
sonunda kendim kesecem o olacak!!

mynameismelis dedi ki...

"Öncesi - sonrası" fotoğrafımı göndericiim bu post üstüne!
Geçen hafta kestirdim, kuaförden çıkarken vallahi pek havalıydı!

evimin dekoratörü dedi ki...

Bittim bittim, gülmekten bittim ben, Süper süper süper!!!