Sayfalar

13 Aralık 2011 Salı

Gerçekten inanılmaz - Wolf & I

7 yorum:

Sittirella dedi ki...

Tamamdır;
Artık on-on beş gün 'end yu ar dı volf end ay em dı muğn' diye diye gezerim ortalıkta :)
Sözleri geçtim, sesi geçtim... müzik mahvetti beni burada :)
Mutteşem bi' müzik bu! :)
Yaktın beni OİP'im :)

Sittirella dedi ki...

Bak kaç saat geçmiş aradan.
Eve gelmişim, yemeğimi bile yemişim.
Hala bu şarkı dönüyor, hala 'til dı örth dayz vit dı san' modundayım :)
Baslara ayar çektim sırf şu mübarek drummer'ın vurduğu ritmin daha bir güzel tadını çıkarayım diye :D
Belki de kimsecikler sevmeyecek/beğenmeyecek ama benim için tamam olmuş bu şarkı :)
Süfer süfer! :)))

OiP dedi ki...

Sittirelyam,
ben de döne döne dinledim dün:)) sevmene çok sevindim. Kadın bir de süper. Sarkastik dansları, coolluğu ile genç Roisin Murphy gibi geldi bana:))

Elifinelizi dedi ki...

çok sevdimm çoookkkk

Sittirella dedi ki...

Evde şahane bir ses sistemimiz var :D
Sen asıl benim akşamki sarkastik danslarımı görecektin :D
Şu an albüm iş bilgisayarımda, F1'daki artistik abilerin kullandığı çanak anten büyüklüğündeki kulaklıklarımı getirdim ofise :D
Ehehehe :)))

Aşağıda, karşımda oturan çalışma arkadaşımın bana yazdığı Office Communicator mesajını görebilirsin;
Aynen copy-paste yapıyorum, sadece isimleri sildim :D

09:54 J, M
it is like you have a subwoofer on your head

09:55 Ben
hehehe

09:59 J, M
I am worried

09:59 Ben
why?

09:59 J, M
you gonna get deaf
I will have to shout at you while you stand next to me

Budur son durum OİP'im :D

Şapşahane bi gün dilerim sana :)

Yazmak iyidir... dedi ki...

Hastasıyım bu şarkının. JoyFm'de dinlemiştim ilk - şaşırtıcı ama gerçek, JoyFm saçma şeyler çalmıyor- ve hatta sabahın 10'unda patlattılar yine bugün. Bir sevindim ki, kendin dinlemek başka, radyoda denk gelmesi başka.
Kızın hastası oldum. Ki Roisin'in de hastasıyım. Roisin'den daha güzel ama bu abla.
Ben bi de Alice Gold tavsiye ederim, Runaway Love. Tarz başka da, güzel şarkı. Geçen Türkiye'ye geldi ve konser öncesi şımarıkça kadınla twitleşip bi de konserine gitmedim. Üşenmeyip yazsam ya bloga :)

Yazmak iyidir... dedi ki...

Ama akustiği dinlenmicek bunun. Runaway Love'ın yani :)