Sayfalar

16 Aralık 2011 Cuma

Kedişlerime yuva arıyorum, huuuu!!!

Yarın demiştim, gün bitmeden yetiştim:)

1.000 takipçi şerefine ve yeni yılın gazına aşağıdaki çizimleri hediye ediyorum.
Kısacası kedişlerimi evine götürmek isteyen 3 kişi arıyorum:))

Resimler suluboyadır, 18 cm kadar yüksekliği var.

İkametgah getirmenize, ayılıp bayılmanıza, paylaşmanıza, blogun etrafında 40 tur atmanıza gerek yok. Bu posta bir yorum, bir işaret, bir selam bırakın yeter.

Salı saat 17:00'de yorumları kapatıp, akşamına çekilişi yapıp açıklayacağım.
Hadi bakalım, başlıyoruuuzzzz! :))



116 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

3. benim olsun muuu? =)

Alev dedi ki...

mmmauuuuuuvvv
..../\„.,„/\
...( =';'= )
..../*♥♥*\
..(.|.|..|.|.)

ciaociao dedi ki...

hepsi çok şirin!!!

Elmoş dedi ki...

Ben ikinciyi isterim! Duvarıma asacağım!

Panzón dedi ki...

Bir tam benim odama göre! =)

Nihan dedi ki...

tam çalışma masamın üzerine göreler...3. kedinin bardağa sarılışına bak...aşka bak:))

1Boğa1Balık1Akrep dedi ki...

Evet, evet..kesin aşk bu!!

kara kitap dedi ki...

yaaaa hemen herkes doluşmuş yine,ben de istiyorum.ne şanssız kızım.nihan'ın hediyeleri bana çıkmadı ama bu sefer inanıyorum bu kedilerden biri benim olacak.hadi gel pisi pisi pisi,seni ben eppekle besler,ekmekli birincilik madalyası bile veririm.kahveni sıcak sırtını pek tutarım.

Handmade with love by G dedi ki...

Gel pisi pisi, vr mi senin gibisi, gel boynuna bakayim, mavi boncuk takayim ^^ daha da gelmezsen kuserim bak :)

PS. bu ilk ezberledigim siirmis... 2 yasinda bunu okurmusum, hatta ses kaydi da vardi ama kaset bozuldu sonra :/

Aslı dedi ki...

Bizim kuçuyla nasıl anlaşırlar bilemiyorum ama dur bakalım :P

Erkİpek dedi ki...

pek güzeller :)

*Dilos* dedi ki...

ama bu çizimler en çok benim kayfeme yakışır :D Ben istiyorum ama lütfen :(

Nihan dedi ki...

PİSİpisipisipisipisigelpisipisipisigelgelgelpisipisipisi...

minny dedi ki...

Supermis kediler. Bizim eve gelsinler:)😊🐱🐱🐱🐱

Nagehan dedi ki...

Çok güzeller :)

melontheroad dedi ki...

Eyooo:)))

pinorun annesi dedi ki...

üçüde birbirinden güzel...

Hatice dedi ki...

hepsi birbirinden güzel bunların :=)))) tebrikler...

clrscr dedi ki...

banadaaa

Mavi Balon dedi ki...

Hepsi güzel ama 3.ü bir başka güzel iyi yıllarrr

Ayşe dedi ki...

nütfen Allah ım nütfen bana gelsin bu kediciklerden birisi :D hepisi de olur problem değil ama en az biri kayıtlara böyle geçsin nütfeen geeahh pisi pisi :D

tarih84 dedi ki...

Allah iyiliğinizi versin emi:) ben de ciddi cidid kediler sokakta kalcak zannettim. arkadaşlara mail atacaktım:) sevdim çizimleri en çok da 2. ve 3. çizimi:)

çekilişte ben de varım.

mail: pudratozu@gmail.com

aysema dedi ki...

Gel pisi pisi geeellll...

dukandiyetitariflerim dedi ki...

^.^ mivvv:))

Pelin Tüzün dedi ki...

İş yerimde masamın en nadide köşesi hazır... :) Beklemedeyim!

Evrim Ozkan dedi ki...

saliyi iple cekiyorum

İlk dedi ki...

Benim oglusum cok sever kedileri :)

battodol dedi ki...

Anam bi de havlu atmış omuzuna, artist pisi :)

Utku'nun annesi dedi ki...

Biraz geç kalmışız yorumlara ama yine de deneyelim bakalım :) kedi tırmalaması sonucu kedilerden ürken oğlumun olur inşallah bir tanesi.yeniden sevmeye başlar bu sayede :))

cikolatalisufle dedi ki...

benim olacak vurcam kırbacı çerçeveletip mutpaaama ascam yeminle

pinosh dedi ki...

bizim evdeki kediciğe eşlik edebilir bence bunlardan biri :)

azna dedi ki...

Ne olur ikincisi benim olsun..İkizlerimin odasına asıcam pembe pembe.. çok şekerler ...

EBRU ULUEREN dedi ki...

elinize sağlık hepsi çok güzel.

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

1.ye talibim=) ama diğerleri çıksa aman hıh demem asla. mayıs ayında aramıza katılacak oğlumuzun şansına yolluyoruummmm yorumumu, yolladım gitti...

Adsız dedi ki...

bu şirin kediciklerden biri benim olur mu acaba? (Güldeniz)

Kamil Fatsa dedi ki...

uuu erkekler azınlıkta, değerlendirmek lazım :) Belki bu çekilişe de yansır. "kim bilir iyi bir çocuk olursam belki şiri... -.-" (Ben de varım!)

Bugday Tanesi dedi ki...

Selam veriyorum,borçlu çıkacaksın :) Çekilişi dört gözle bekliyorum.

A-H dedi ki...

Gercegi yok kedisin bari cizimi olsun, olsun olsun benim olsun :)))

Colorful dedi ki...

Elbette ki bende varim!

Adsız dedi ki...

2.yada 3. inşallah benim olur. Mutfağımla çok uyumlu olacak :))Meryem..

Gamlı Baykuş dedi ki...

Ne yapmalı ne etmeli bilmem ki. Falcılara mı gitsem, Ada'daki kiliseye adak mı adasam, Eminönüne gidip dua mi etsem yoksa yalvarsam mı. İstiyorum yaw ben bu kediciklerden bir tanesini. Nolamaz mı?

Red Riding Hood dedi ki...

Miyiv! Hımfss

İlknur dedi ki...

Benim miniğim bayılır kedilere ;)

Gülşah Elmas dedi ki...

Çok tatlısınız.
Çok şeker siniz ya.
Pazar doğumgünüm.Hediye bana gelsin.

ddp dedi ki...

Çok güzel ellerinize sağlık:)

Nihal dedi ki...

:)

Yazmak iyidir... dedi ki...

İstiyorum, Miço'ya bir arkadaş olsun evde :)
http://yazmakiyidir.blogspot.com/2011/06/kedi-aslar.html

bveç dedi ki...

Bana daaaa!!!!
(ikinci olmuş olabilir bu, öyleyse pardon...)

kahvegibi dedi ki...

Ben isterim mesela.

İmza: Patik ve Torik'in annesi

Kardeşim dedi ki...

kim istemezki hepsi birbirinden güzel.

valki dedi ki...

minnoşlar çok şiriiiin^^...benim gibi bi kedisever onlara çok iyi bakar ihihih...ben de yılbaşı çekilişime beklerim
benimki de kiticikli ihihi
http://valkisworld.blogspot.com/2011/12/ylbas-cekilisim.html

derin dedi ki...

çok tatlılar çoook

gezenti dedi ki...

Ben istiyorum. Bu pisi'lerden birisini istiyorum. Miv miv dolaşsın baksın evimin duvarından bana.

evimin dekoratörü dedi ki...

I like it hot too... Bizim pisicikle çok ortak yönümüz var... Hadi gel pisi pisi :)

zeynep görgülü dedi ki...

ben de sıcak severim. 3 numaraya da talibim :)

Adsız dedi ki...

Selamlar. Bu kutu kedilerden bende isterim. nbhgunaydin.

Betül dedi ki...

gel pisi pisiii..:)

Sare dedi ki...

ben o kalpli burnu yeriiimm :))
biri benim olsun mu ?

melike alsenaid dedi ki...

pisicik gel benimlen ol. Kurabiyeler yaparim sana, sutlu cikiletalar iceriz birlikte(: nuttffeenn benim olsun

GeCe dedi ki...

hiç bir hediye çekilişine katılmadım ama bunu istiyorum, doğacak kızımın duvarına mutlaka senin resimlerinden asmak istiyorum, inşallah çıkar ama çıkmazsa da çıktı alıp çerçeveleticem bayılıyorum çünkü

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

bütün bahtsızlığıma, bütün ama bütün çekilişlerden eli boş dönmüşlüğüme rağmen geldim, ehen tam da burdayım^^ bi de bizim kedüşe arkadaş nazım sıkılıyor yavrucak evde :D onun şansına gelir belki (torpil için araya adam sokmaca)

çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık, aştın oip aştın, tü tü maş.

Adsız dedi ki...

bana gel pisipisiii gel hadi

yasmin

ayseli dedi ki...

e ama 62 kişi olmuş işim zor.Olsun bir şans işte.Belki çıkar kim bilir.
Bayıldım resimlere.Çok güzel minimalist(ne demekse) bir güzelliği var (yaağğğğğğğğ)

zeyzey dedi ki...

çok şeker bu minişler.ben de istesem birtane...

Cincüce Bobin Hizmetleri dedi ki...

Benim olacakkk-sınızzzzzz!!! Niho ho hooooyyyy! (evde alerjili Yıldıray olunca çareyi kutukedi istemekte buldim. İsimleri de hazır: Mili-Coni-Lili)
Evet ne diyodum? Hah tamam: Boşuna inkar etmeyin, benim olacaksınızzzzz!!!

FADİŞ dedi ki...

Sevgili Nihan'ın "güzel evim"in yanına güzel olur bir kedi. Koleksiyon yapacağımda:)

özden dedi ki...

olabilir, çıkabilir, neden olmasın...

Selcen dedi ki...

ayy benim olsa yaaa :))

Leylak Dalı dedi ki...

Benim fil sıla özlemi çekiyor, ev havası taşıyacak bir arkadaşa ihtiyacı varmış. Ben onun adına yorum bırakıyorum, kendim için birşey istiyorsam namerdim:)))

nalan dedi ki...

vallahi hepsine de ayrı ayrı ayılıp bayılabilirim. o kadar yani!

kutupayusu dedi ki...

hepsi süper ...ve pek tabiki ben de talibim ... yürü be şansım ..güldür yüzümü ..benden yana ol ...

Duygu dedi ki...

cikmaz demeyin sansinizi deneyin!
ellerine saglik

Neslihan Kermen dedi ki...

hani bana hani bana?
:-)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Ucuncu benim olsun nutfen nutfen nutfen nutfeeeeeeen : 0) miv

ilkay dedi ki...

ben ben ben

Mom2Damla dedi ki...

Oip'im, yorumlar almis basini gitmis, sansimizi deneyelim yinede

Aklı Karışık Bir Anne dedi ki...

Ben de istiyorum çok tatlılar:)

Anne dedi ki...

ikincimi üçüncümü karar veremedim:)

gülşen dedi ki...

gel pisi pisi...

Bilgen dedi ki...

karşılık beklemeden hediye ettiğin için çok teşekkürler.

heidi dedi ki...

Başlığı görünce çok korktum. Yine birileri kedisinden ayrılmak zorunda mı diye. Ama resimlere bayıldım. İlk günden bu kadar yorumdan sonra gözüm korksa da biri benim olsun istedim.

Sevgiler.

Ve Gamze dedi ki...

Benim olmalı :)

FADİŞ dedi ki...

Ben çekilişte yer almayayım OİP, haksızlık olmasın ben sevindim başkaları da sevinsin, listeye adımı koyma oldu mu:) Sevgiler.

Çiğdem Sülün dedi ki...

içimi ısıttı bunlar..

Yemek Atlasi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel. Ama 3. pek bir beğendim. Benim olursa ben de ona öyle sarılacağım :)

İmren dedi ki...

Melabaa:))

Çizimlerini çoook beğendiğimi söylememe gerek yok sanırım.

Sevgilerr

Ashley ★ dedi ki...

meaouw

a_y_s_e dedi ki...

amanainnnn istediiiim!

ELFony dedi ki...

Çok güzeller.. Benim kızıma benziyorlar bembeyaz.. :)

fapisue dedi ki...

hepsi çok güzelll. biri benim olsun, ben bakabilirim :)

süpürgeli cadı dedi ki...

:))))

rahel dedi ki...

oipciğim, bu pisiler süper olmuş, bizi onlardan mahrum etmesen.. hayırlı bir şey uğruna açık artırma-satış bir şeyler yapsan, çekilişte yüzü gülmeyenlerin de yüzünü güldürsen olmaz mı? :)

karpuzzz... dedi ki...

masamın arkasında hazırladım ben de yerini...

fatma zehra dedi ki...

çok güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.bayıldım:))nasip artık:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

sevimli kediciklerden biz de isteriz , sevgiler

bgm dedi ki...

Miyav" dedi Begüm nam-i diğer bdoganta

beyhan islam dedi ki...

kediler aslinda MAV der ...:)

Ebru Yıldırım dedi ki...

istiyorummm ^_^

birhosseda dedi ki...

bende istiyorum:)

Dilek dedi ki...

Haydi bakalım,ne çıkarsa bahtıma:)

saricizmeli dedi ki...

NE nin kedileri çoğalıyoooor:)

Neslihan dedi ki...

Ben de istereeem

Uydurukçu dedi ki...

Noel Baba'dan istedi dün :) kutu kafalı kedi, eppek deyişine bayılmış :)) valla çıkmazsa karbonla kopya edicem

Uydurukçu dedi ki...

Noel Baba'dan istedi dün :) kutu kafalı kedi, eppek deyişine bayılmış :)) valla çıkmazsa karbonla kopya edicem

PINAR dedi ki...

In in bitmedi yorumlar ama ben de varim:)

Sadece Cadı dedi ki...

oyy oyyy oyyy bunlar sanırım yuvalarını bulmuşlardır çok cici kedileyyyy :)

füsfüs dedi ki...

istiyorum yahu:)

laleninbahcesi dedi ki...

şu ortada , omzuna havlu atmış fincana dalan var ya o benim , işaretledim:)

meral erdogan dedi ki...

oip, benim ki nerede? ♥

Moonshine dedi ki...

Ben de kizimin sansina katilayim. Kazanirsak odasina asarim. Kediler gercekten cok sirin, eline saglik Oip! :)

defneyleyasamak dedi ki...

Düşünüyor düşünüyor, en çok kutu kafayı mı yoksa bu pisileri mi sevdiğime bir türlü karar veremiyorum oyip. Pek muzdaribim pek...

Miyu's World dedi ki...

Ben ben ben istiyorum Cok istiyorum deli gibi istiyorum bana çıksın (: Ellerine emegine saglık harika olmuşlar bana çıksın nolur bana çıksın kedi delisi bana (:

jazzlem dedi ki...

daha vakit varmış madem, bende katılayım. hep çay kupalarıma dadanan kedim Lupus hatrına :) emeğine sağlık..çok beğendim çizimlerini:)

es dedi ki...

bende isterem... mııırrrrrr :)

Magissa dedi ki...

I like it hot, too! :)
(ya benimler ya tobraan)

Yesim dedi ki...

Sana bir etsy tukkani lazim artik, boyle kura mura alamazsak satin alabilelim bari :)