Sayfalar

20 Aralık 2011 Salı

Kutukedi goes to!!!!!

Kutukedi hediyeli yeni yıl çekilişi bugün bitti. Kazananlar belli oldu:))
Katılan herkese ve tatlı yorumlarına teşekkürler. Kedilerime iyi bakın ha:))

İşte kazanlar:
(bana mail atıp adresinizi ve telefonlarınızı yazın hemen. olmadikislerpesinde@hotmail.com
Şansınız daim olsun arkadaşlar:))

Mavi puvantiyeli fincanda kediyi kazanan Beyhan İslam!!! Tebrikler:))
İlk çizim (fincanda kedi)

Pembe puvantiyeli fincan kedisi Selcen'in oldu! tebrikler:))


Ve bardağa sarılan kutu kafa goes to A-AA! Red Riding Hood!!! Tebrikler:))

16 yorum:

Sittirella dedi ki...

'Eskiden buralar hep dutluktu'' diyorum sadece ben... :)
Öte taraf yoruma kapalı olunca, ben de buraya yapayım dedim bu yorumu.
117 yorumun ardına yapılmış sayarsın e mi OİP'İm?
Söyle o kazananlara; 'Eppek'le beslenecek onlar, alırım akıllarını!

OiP dedi ki...

:)) ahaha eppek ve sıcak kahve ;)

Leylak Dalı dedi ki...

Ay ben ne talihsiz kadınım:((((

Hangi dizideydi bu replik yahu:)) Getti kediler, peh...

Sittirella dedi ki...

O kadar! ::)
Bu arada, dört göz oldum ben OİP'im, pek havalıyım artık ::)
Bir de konuyla hiç alakası yok ama, kainat güzeli Epru Şallı yine laf söylemiş.
Kocasını hiiiiiiç kıskanmadığını, dünyanın eeeen yakışıklı erkek'i olan kocası, sadece ve sadece Viktoryas Sikrıt meleklerini beğendiğinden... kendisi de aynen o melekler gibi olduğundan kıskanmadığının da altını çizip üstüne basmış ::)
Gidip yatayım ben, bir güne bu kadar özgüven haberi okumak fazla geldi, bünyem kaldırmıyor.
Uyku öncesi dedikodumuzu da yaptığımıza göre; iyi geceler OİP'im ::)

Sittirella dedi ki...

Sevgili Leylak Dalı'na...
Leylak Dalı, adresinizi yorum olarak sayfama bıraktığınız takdirde, size çakma da olsa kutukedi çizip yollamayan Sittirella, Epru Şallı'dan beter beyan versin sağda solda.
Sözüm söz ::)
Sevgilerimle.

Hanimiş: OİP'in kedisinin çıktısını alıp, ondan aynen kopyalayıp yollucem, böyle de dürüstümdür ::)

Yazmak iyidir... dedi ki...

Meh :/ Miço yannız kaldı gene bebikim

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

uslan artik deligg gönüüüül, bak sana çikmiyoooor ödüüüüül... bida da çekilise katilmiycam iste :( hih üzüldüm cok :(

kedilerin sahibileri de iyi baksin onnara yoksa geri alir oip bize verir :) di miiiggg :D

Ashley ★ dedi ki...

Ohaa bugün yani 20 Aralık annemin doğumgünüydü.Az önce uyudu ,bu resmen şans ve doğumgünü hediyesi oldu.Muhteşemsin anneme bu haberi vermek için sabahı bekleyemem şimdi gidip söylemeliyim.Çok teşekkürler Mutlu Noeller Oip :D İHİHİHİ :D

Mavi Balon dedi ki...

Daha da katılmam bi daha ;(Bende şans ne arar LA.

A-H dedi ki...

Aman be kedisizlikten kurudum kaldim burda, bari kagittan kedim olsun dedim o da olmadi ben kendimi nerelerden atayim simdi :(((

kara kitap dedi ki...

kedicikleeeer sizi özleyeceğim.fırk fırk...gözümden akan yaşlara bakmayın, yeni evlerinizde mutlu olun.beni böyle bırakın gidin, ardınıza bakmadan.

NzN dedi ki...

uleynn bi çekilişte de ben kazanaydım eyiydi ha!!

kazananları pek kıskandığımı söyleyeyim bari en azından!!!

GeCe dedi ki...

kazananları tebrik ediyorum ama benim aklım kaldı bu kedilerde oyipim, postaya vermeden önce şöyle dik açılı fotolarını çeksen de buraya koysan, biz de çıkartıp nasiplensek mesela bana 13-15 cm lik bişey bile yeter, böyle yanyana üç küçük çerçeve asmak istiyorum noluuuur

beyhan islam dedi ki...

Yıllarca kedileri uzaktan sevdim . Yakınlarına gitmekten hep korktum ama inadına onlar hep yakınıma geldi. Utanarak sahiplerine korktuğumu söyledim. Bir keresinde tedavi etmeye çalıştım bu korkuyu bir EFT uzmanıyla birlikte. Kedi korkumu parçalara ayırdık sonra birleştiremedik :). Bu güzel hayvancik ile durumum bu iken kedili objelere , çanaklara, çömleklere , kalemlere, tişörtlere düşkünlüğüm şaşırttı pek çok insanı. Nerede kedili bir şey görsem alasım geldi. Hatta bir arkadaşım bu halim ile ilgili bir şiir yazdı bana kedili bir hediye verirken. "Kedi sevmek için kedi sevmek gerekli değil" diye bitiyordu şiir.
Durum budur. Ben kedilerin değil ama kedili şeylerin hastasıyım. Bu yüzden kutu kedi benim olsun çok istemiştim.Oldu.:) Çok çok teşekkür ederim.. b

Gülşah dedi ki...

Boynum bükük kaldı valla.
Aslında benim kedilerle hiç işim olmaz.Ama bunları çooook sevdim.Ben de Gece gibi düşünüyorum.Minik birşeyi bizde evimize asabilsek.

Selcen dedi ki...

Geldi geldiiii :)))) Kediciğim geldi. Sıcacık fincanının içinde kurulmuş masamda içimi ısıtıyor. Dur bi kahve alim de gelim kedicikle karşılıklı hüpürdetelim :))) Teşekkürler OIIPPPPP