Sayfalar

12 Aralık 2011 Pazartesi

Nerde çokluk orda b*kluk

Görüşmeyeli nasılsınız iyi misiniz?

Valla beni sorarsanız, başım biraz kalabalık. Kutukafam bir kutukedi peydahlamış, encikli mencikli:)
Her bi yan kedişlerle doldu. Pek bir pamuk pek bir tatlılar, buyrun sevin ama sakın ekmek felan vermeyin :)




Ya o değil de buraya her gelen bir öncekini kıskanıyor, birbiriyle aşık atmaya kalkıyor falan. Şuna bakın, dünkü şey, kalkmış kutukafa'ya kafa tutuyor.

Neymiş: En kahraman buymuş.

Daha bunların tavşanı var, tilki, horozu var, santası, geyiği, kırmızı başlıklısı var. Gel de çık işin içinden.

Size anlatacağım, yazacağım çok şey var. Azıcık dinlenip geleyip hepsini dirim. Kalın sağlıcakla:)
Geçen hafta Deniz'le Alternatif Anne'ye çıkmıştık, okudunuz mu? Kim mi, benim canım, Bergen:)

9 yorum:

Sittirella dedi ki...

E-neeee :)
Hepsi benim olsun bunnarın OİP'im!!! :)
Miv'lerine kurban olsunlar, eppek'le beslesinler bunları , yiriiiiim! :)))

OiP dedi ki...

Sittirelyam
Seç al birini, bakımı kolay, eppek yiyip kapkek kağıdında uyuyorlar:))

Sittirella dedi ki...

Ayırmayacam onnarı birbirinden :)
En kocamanından kapkek kiyadı alıp, eppek içiyle besleyeceğim onnarı ben :)
Oyoyoyoy!
Hepisi beniiiim! :)

Gulcin dedi ki...

bak bunlardan ben de besleyebilirim OIP. Sittirella gibi cesaretim yok eve bir kedicik almaya ama bunlar olur aklima yatti. Yine de en birinci kutu kafa o ayri :) santasi da mi varmis nasilmis pek merak ettim :)

kara kitap dedi ki...

kutukediler. :))) canımsın sen ya,geçen gün nil karaibrahimgil'in bir yazısı vardı.insan insanın hem kurdu hem yurdu diye, sen benim yurtlarımdan birisin oip'im. :))

Nihan dedi ki...

Eppek, isteyeni bana gönder...onu istiyorum..benim olmalı..eppek demesi yok mu..beni benden alıyor.

gezenti dedi ki...

ay çok tatlı olmuş bu kutukediler; bayıldım.

AFunda dedi ki...

Yok yok.. en sonunda yiycem ben bunları... Diyorum ben nerdeyse dövmesini yaptırıcam diye, siz bi de kedilisini çizmişsiniz. Olmuyo ki bööle..

Adsız dedi ki...

ee ama ben yerim bunun o kalp burnunu! bir de miv miv bağırışını! hakikaten kıskanılmiycak gibi değiller valla, benim de alıp kanepeye koyasım var bu kutukedileri... - candan