Sayfalar

9 Aralık 2011 Cuma

OİP kimdir, necidir, in midir, cin midir? :))

"Önce blog yazıları, ardından “Bir Kar Masalı” derken “Filin Banyosu”... Alternatif Anne, ismi ile özdeşleşen iki blogger’ı konuk ediyor bu ay sayfalarına. Alternatif çalışma şekilleri, alternatif hobileri ve sosyal medyadaki gizli güçleri ile “Özgür Anne” ve “Olmadık İşler Peşinde”ye kulak veriyoruz."

Fotoğrafta hafiften chewbacca'nın gelini havası var ama artık idare edin canım o kadar:))

Alternatif Anne'de  yer alan, Deniz'le birlikte güzel güzel anlattığımız röportajın tamamını okumak için buraya buyrunuz efem :)

Sevgili dostum Remziye ve Alternatif Anne'ye çok teşekkür ediyoruz.

11 yorum:

Nihan dedi ki...

:)) saçının bu tonunu çok beğendim...siyah da güzeldi gerçi...gizli kahramanım benim:))

mynameismelis dedi ki...

Harika işler peşinde!

Sittirella dedi ki...

Şöhret basamaklarını hızla tırmanan OİP... downloaded! :)))

Gizli kahraman kal sen hep OİP'im e mi?
Hep olmadık işler peşinde koş ne olur... :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

İkinizde harikasın daha ne denirki..Güzel bir o kadar sıcak bir iş yaptınız bizler sizleri çok seviyoruz hep buralarda olun emii...

OiP dedi ki...

Nihan,
değişiklik iyidir :)) her geçen gün daha iyi anlıyorum ki, gizlilik de iyidir:))

Melis,
ekip olarak ;))

Sittirella,
Blogcunun şöhretinden ne olur ki zaten Sittirellam? Böyle güzel işlerle anılmak en kıymetli hediye bana:)

Tarkan'ın annesi,
Çok teşekkürler:)) sevgiler

Red Riding Hood dedi ki...

Çok şıksın çokta hoş çıkmışsın Oip :) Saçlarının rengini bende beğendim ama ojeleri Ashley görmesin ;).Sizle gurur duyuyorum arkadaşlar gerçekten büyük bir başarı,röportajınızıda ilgiyle okudum.Sizlere kucak dolusu sevgiler yolluyorum ve başarılarınız daim olsun.

battodol dedi ki...

oip senin hakkında okumak zevkliydi,gizli halini görmek de :) çok güzel bir ritm yakaladınız umarım böyle devam eder, daha da güzel şeyler yaratırsınız :)

OiP dedi ki...

RRH,
çok teşekkür ederim, çok kibarsın arkadaşım:) ashley'de belki büyünce benim gibi kokoş olur kim bilir?:)) çok sevgiler

Battodol,
çok teşekküler, gerçekten Deniz'le blogdaki güzel dostluğumuz gerçek hayata taştı ve bir de üstüne iyi bir ekip olduk. Ne mutlu bilsen, ha deyince bulunacak şeyler değil. yorumlarınız çok mutlu ediyor. sevgiler

beste dedi ki...

gul cemalini gormek gene baska bir bahara kaldi;)ama bende hak verip hala gizliligini korudugun icin bravo diyorum:)benim donumun rengi bile ortada !!! tekrar baslasam gizlermiydim bilmiyorum ya neyse basarilarina guzel kitaplariniza odaklanalim guzel isler yapan insanlara iyiki varsin OIP'imiz

Evren dedi ki...

Cok duygulandım okurken :) İyi ki varsınız! Ne iPad ne iPhone var ama sırf bunun için alınacak galiba, dur ben çalışmalara başlayayım :P Çok sevgiler... :)

sirâr dedi ki...

OİP'im canım. Geç kalmış ama çok kocaman bir teşekkür benden. "Dost"un...