Sayfalar

26 Aralık 2011 Pazartesi

OİP'ten anne adaylarına yeni yıl hediyesi

Hiç aklımda yokken, çok sevdiğim bir dostumun aracılığı ile (hani bizim Fil'in Banyosu tanıtım videolarımızı yapan TLG) harika bir yeni yıl hediyesi geldi OİP okurlarına :)



Anne adayları, hediyem size:)

Bir kişiye Tuğçe Öztürk’ten Doğum Fotoğrafı Çekimi hediye ediyorum.
(Tuğçe hanım'a da bu nazik jesti için teşekkür ediyorum. )

Haydi hamişler, şansınızı deneyin:)
Babalar! Eşlerinize hediye edin.
Okurlar! Hamile eş-dost-akrabanıza sürpriz yapın!
Katılmak için:
  • Anne adayı olmanız (ya da hamile bir yakınınızın olması)
  • Doğumun İstanbul'da olması
  • Bu yazıya yorum bırakılması yeterli.
Yorumunuzda, e-posta adresinizi belirtirseniz, kazanmanız durumunda size ulaşmam kolay olur. (Geçen çekilişte biraz zorluk çektim açıkçası.)

Son katılım tarihi: 30 Aralık 2011, Cuma sabahı 10:00'da yazıyı yoruma kapatacağım ve çekilişi yapıp hemen ilan edeceğim.

Haydi bakalım bol şans herkese :))

Ha unutmadan, Tuğçe Hanım'ın web sitesine gözatın: http://www.tugceozturk.com/

87 yorum:

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

Tüm özelliklere uyuyorum =)
Mayıs'ta gelmesini beklediğimiz oğlumuzun şansına, hadi bakalım.

Seyhan dedi ki...

İlkinde çektirmediğime çok pişmanın bu sefer kesin :) bol şans...

Köpürcük dedi ki...

aa Seyhan defneye kaedeş mi geliyor : )

Bu başlık altınada bu soru olmadı ya: )

burcu adak dedi ki...

Ocak ortasında dunyaya gelicek veledimin sansina... :)

Sittirella dedi ki...

Olmamış bu böyle OİP'im.
Adayların önce facebook'tan ve Twitter'dan seni ve Tuğçe'yi izlemeye alması, izlediğini menşınlamaşı, yorum bırakması, sabah gün doğarken güneşe bakarak yedi kez tam-tam yapmaları, kırk mekik çekip üstüne tahtaya vurup tü-tü-tü demeleri, üç elham üç nas okumaları falan...
Nerde şartlar listesi? :)))
Şaka bir yana, keşke hamileliğim ihtimal dahilinde olsaydı da ben de katılsaydım.

Şanslı anne adayını şimdiden tebrik ediyorum :)
Sevgilerimle :)

NzN dedi ki...

kedüleri kaçırdım bunu yakalar mıyım dersinnn??? :))
hadi bana çıksın bu seferr lay lay loomm

zehra dedi ki...

ocak 22 de gelmesi planlanan kızımın şansına

Funda dedi ki...

henüz boyu 1.02 cm olan ufağımın şansına :)

OiP dedi ki...

Sittirellam,
katılacakların;
doktordan hamiledir raporu, bebeğin 3 adet vesikalık ultrason fotosu,
muhtardan ikamet belgesi, savcılıktan temiz kağıdı, sokaklara çıkıp "beğeniyorum uleeyyynnn!" diye bağırmaları da
rica olunur :))

Sittirella dedi ki...

Ehi ehi ehi :)
Budur işte!
Şart koşmadan 'hediye' mi verilirmiş hiç?
Cıks cıks cıks! :)))

Gul/İnn dedi ki...

1 yaşına basacak olsa olmazmı..doğumgünüde yeğenimin hediye olsun istiyorum uygun olursa?

cido dedi ki...

Maddi sikintidan dolayi hevesimin icimde kaldi..sans bana guler insallahhh ocakta dogum olcak...Cok tsklerr
cdmergin@gmail.com cigdem omeroglu

Haydins dedi ki...

Bende varımmm bende.. Hamileler için ne güzel çekilişler var bu ara yuppii heyyoo :) biri de bana çıksa keşkeeeeee....

ipex dedi ki...

eskiden sayısaldan 3 falan tuttururdum, bebeğimin şansına diye almaya başladığımdan beri hiiç bir şey tutmuyor! anasına çekecek yavrucak :) belki doğarken kırarız şeytanın bacağını diyor, yorumumu sevgiyle bırakıyorummm :))

balikhafiza@gmail.com

Bahar dedi ki...

Hamile kuzenimin şansına katılmak istiyorum :)

buket dedi ki...

ben ben ben ben bennnnnn
logbook34@gmail.com

tubish dedi ki...

Temmuz sonunda gelecek olan kelebeğimle şansımızı deneyelim dedik :)

kir_cicegi_406@hotmail.com

Sittirella dedi ki...

Başkasının şansına katılabiliyorsak; hamile arkadaşım var :)
Hemen katılırım.
Ya tutarsa? :)

Adsız dedi ki...

Kocam ilkine izin vermedi:(( bak ben koca sözü de dinlerim oip:)) belki bu sefer şansımı böyle denerim
Annemuduru
Annemuduru@gmail.com

raside dedi ki...

6 haftalık hamileyim bende :)) şansımızı deneyelim bakalım

rasidekurtluk@gmail.com

Adsız dedi ki...

Ocak sonu Şubat başı gibi aramıza katılacak olan güzel kızımın şansına, bakalım, kısmet :)

aydika@yahoo.com

Syhn dedi ki...

bana çıkarsa bi arkadaşa hediye etmek üzere katılabilir miyimmmmm??? arkadaşım hamile ve çok güzel bir hediye olur! doğum temmuzda

heidi dedi ki...

İkizlerim için şansımı denesem...

Sevgiler.

OiP dedi ki...

Hediye edebilirsiniz tabi ki:))

kerimkaya dedi ki...

Hadi bakalım, oğlumuzun şansına =))

Derya Gündüz Sefer dedi ki...

Kaya ailesinin sevimli ve çok tatlı olacağı şimdiden garanti küçük ferdinin şansına :)

Derya Gündüz Sefer dedi ki...

Kaya ailesinin tatlı ve sevimli olacağı şimdiden garanti küçük ferdinin şansına :)

deryagunduzsefer@gmail.com

Adsız dedi ki...

şanslı bir insan olduğumu sanıyorum bakalım tutcak mı :)

kuzeyimle dolu yıllar dedi ki...

ya tutarsa diyip bizde girelim işin içine 11 haftalık miniğimle :)
nisa_serdar@hotmail.com

Ülkü dedi ki...

Hediye edebiliyorsak gelecek olan minik prensesimiz için katılıyorum teşekkür ediyorum bol şans diliyorum :)

simseginulkusu@gmail.com

Şerife dedi ki...

23 haftalık hamileyim bana ve prensesime çıkmasını çok arzu ederim :)

serifeessiz@gmail.com

Pınar Taşçı dedi ki...

Minik Kaya balığımızın şansına :)

Hayat ve Kurabiyesi dedi ki...

Sittirella'ya gerçekten hem gülmekten hemde ciddi ciddi katılıyorum..
bu çok anlamlı yeni yıl hediyesine bizde katılmak istiyoruzz.. Nehir kızımın ilk dakikalarını sadece ben hatırlamak istemiyorum unutulmaz olmalı tıpkı Tuğçe hanımın fotoğraflarındaki gibi..
Bu arada bizde kızımızı şubatta bekliyoruz..

dilek bıçakcı dedi ki...

Ben de arkadasim icin istiyorum

cancan dedi ki...

Yegenimin kismetine :) hadi artik gelsin de bir an once guzel guzel bir suru fotografi cekilsin :)

canerhamarat@gmail.com

Efe ve Eren dedi ki...

Yeğenimin şansına diyorum:)inşallah:)hadi hayırlısı:))sevgiler,
dbalcikli@hotmail.com

NaLaN dedi ki...

Oglan dayiya cekeceginden, cook yakisikli olacagi simdiden kesin olan Kaya Bebek icin =))
nalanliv@gmail.com

Adsız dedi ki...

Şansımı denemek istiyorum hadi bakalım :)
asli8bulbul@gmail.com

nurgul dedi ki...

inşallah bana cıkar bende arkadasıma hediye ederim...
nurgulyilmz@gmail.com

Adsız dedi ki...

Kayra Rzügar ın şansına inş.çıkar :))
didem.dil@finansfaktoring.com.tr

annesininmimosu dedi ki...

7 aylık gebeyim.ve en çok ben istiyorum:))

Adsız dedi ki...

canım ve biricik dostumun biricik oğluna, teyzesinin prensine çıkmasını diliyorum...


zeybek_tulay@hotmail.com

soyeremel dedi ki...

Dilek arkadaşımın, sevgili eşinin, sabırsızlıkla beklediğimiz oğluşlarının ve biraz da bendelerinizin şansına!

emelsoyr@gmail.com

Adsız dedi ki...

Efe den Bahara hediye olsun:)
Dilekozenel@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ya kismet:)
Arzuzilkaya@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Canim arkadasim icin..
Ceydak34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Aysunsis@hotmail.com

Sema'ya...

yunusemre dedi ki...

yeğenimin şansına inşallah :)))hadi hayırlısıı:))
yunusemrevezeynep@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bir şans da benden olsun
tkaftan@gmail.com

Adsız dedi ki...

canım oğlum Kayra Rüzgar inşaallah şansın hep bol olur...
seni ve anneni çok seviyorum...
emrah.dil@gmail.com

Vuslat dedi ki...

Emre Kardeşimin Baba olması şerefine, oğlunun şansına deneyelim bir şans bakalım..
vuslat.ozgurler@fomgrup.com

Adsız dedi ki...

Dilerim bize kısmet olur ve Nisan ayında aramıza katılacak prensesimiz içinde bizim içinde güzel bir anı olur
ademessiz@hotmail.com

Vuslat dedi ki...

Emrah ile Emre kardeşlerimin adını gene karıştırdım..Neyse Emre.ninde kulağını çınlatmış olduk..
Emrah Kardeşimin oğlunun şansına çıksın bakalım..
vuslat.ozgurler@fomgrup.com

Emrah DİL dedi ki...

Oğlum Kayra Rüzgar hadi hayırlısı

bahriye-krm dedi ki...

arkadaşım için çok güzel bir süpriz olabilir...
b_mutlu1985@hotmail.com

ceydabural dedi ki...

Dün akşam gündemde bu konu vardı baba beyle :) ne çok hamiş varmış pardon bende sıkısım şu araya :))

Adsız dedi ki...

KAYRA'NIN ŞANSINA
vuslato@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Kayracık hadi bakalım ailene şans getir, şansınla birlikte gel.
diyalogemlak_can@hotmail.com

Adsız dedi ki...

scsestatelife_can@hotmail.com

Adsız dedi ki...

dogukanhazar97@hotmail.com

Adsız dedi ki...

zeynepozgurler@windowslive.com

Adsız dedi ki...

alkent_can@hotmail.com

Adsız dedi ki...

jivago_56@mynet.com

Adsız dedi ki...

xjivago1x@hotmail.com

Adsız dedi ki...

av_naz_21@hotmail.com

Adsız dedi ki...

scsestatelife_naz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

fulya_565656@hotmail.com

Adsız dedi ki...

scsemlak@gmail.com

Adsız dedi ki...

zeynepnazozgurler@gmail.com

Adsız dedi ki...

aslandenizaghan@gmail.com

Adsız dedi ki...

ruyasevgin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Minik oğluşumuza bi şansta teyzesinden gelsin...

sahra.gurbuz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

vuslato@gmail.com

asliiia dedi ki...

Bakalım bizim minik şanslı mı olacakmış? :) Ablamın oğlu oluyor, hadi bakalım şansımıza...

sila-k@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çok süper bi hediye buuu
isiloztasbasi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende aramıza katılacak yiğenim için katılıyorum
fatih_olgun3450@hotmail.com

dilek dedi ki...

Anne adayıyım ve doğumum istanbulda olacak :) o şanslı kişi benim sanırım...

dilek.dil@gmail.com

Adsız dedi ki...

Şubat sonu bekledigimiz kizimiz Çağla için.. bilgeno@gmail.com

zeynephamarat@hotmail.com dedi ki...

Heyecanla beklediğimiz prensimiz in şansı bol olması dileğiyle .

aslıhan dedi ki...

ay ay ben doğurdum hem de fotosuz:(
ama arkadaşım benle aynı kaderi paylaşmasın diye deneyeyim bakalım.sürpriz olacak.

Özlemce dedi ki...

Hamilelerin şansına.
ozel8ozlem@yahoo.com

halilhamarat@hotmail.com dedi ki...

Gözümüzü yollarda bırakan torunumuzun şansına.

ozlem baykus dedi ki...

baharla gelicek olan minik kayamizin şansına. hem teyzesi hem halası olacağım için şimdiden şanlı kerata:)

Metfune dedi ki...

guzel bir hediye... tesekkurler.. .

aileBiz dedi ki...

Biz de mayıs ayında gelmesini bekliyoruz emanetimizin...

ailebiz@hotmail.com

arkturus dedi ki...

çocukluk arkadaşım hamile!
bebek bekleyenler için mükemmel bir hediye olur bu, süpersin (:

selinsafak@gmail.com

zee dedi ki...

Arkadaşım İpek'inin gelmesi için şubatı bekliyor. Kendisine ulaşamadım, çekilişi kaçırmayalım diye ben yorum yazayım hemen dedim.
:)

esdora@gmail.com