Sayfalar

2 Aralık 2011 Cuma

Vah yavruma :(

11 yorum:

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

ha haa haaa:D
çok da güzel süper olmuuşş :))
kıyskanç kutukafa :))

onu ne zaman parmakla dokunur hale getireceksin oip?

evimin dekoratörü dedi ki...

Ama sen bizim ilk göz ağrımızsın be kutukafacım. Kıskanmana gerek yok, biz seni ayrı seviyoruz.

Sittirella dedi ki...

Ahahahahaha :)))
Hortumlu kutukafa! :D
Kıskanç kutukafa! :)))
Banyo'da yapmak ister bu şimdi :)

Ozgur dedi ki...

kıyamammm:))

Ve Gamze dedi ki...

Kıskanma kutukafam hiçkimse yokken sen vardın :P

❤ Fotoğrafik Hatıralar dedi ki...

cok guldum cok...
ama haklı bu ara onu cok ıhmal ettın :)))
hafta sonunu kurukafaya ayır...
O'nun yeri ayrı :)

Elifinelizi dedi ki...

ayyy kıyamam yazık ona hihihiiiii

Pratik Anne dedi ki...

Ahahah! Koptum, ya ne alem kadinsin sen.

Berceste dedi ki...

Ah cok sekersin sen Kutukafa. Seni hicbirseye degismem, kiyamam ben sana.

Red Riding Hood dedi ki...

Yer cücesi bu ya :D

Benden Bizden dedi ki...

blogunun aylardır okumadıgım postlarına bakıyorum, tam foto roman tadında :) Ama buna koptum simdi hahahaaaa :) ilahi oip!