Sayfalar

23 Aralık 2011 Cuma

Van İçin Örüyoruz



Kanatsız bir melek olduğuna artık kesinlikle emin olduğum Alev ve arkadaşları yine harika bir yardım kampanyası başlattı. Van'daki depremzede bebek ve çocuklara gönderilmek üzere el örgüsü eşyalar topluyorlar ve bizzat kendileri dağıtımını yapıyorlar. Web sitesinde kampanya şöyle özetlenmiş:

Sahi, ne yapıyoruz?
1- Örüyoruz
2- Bir araya toplanmasını sağlıyoruz (bize gönderiyorsunuz yani:)
3- Gelenleri türlerine göre (bebek-çocuk-bere-atkı-yelek-kazak gibi) ayırıp, koliliyor ve Van’da bulunan arkadaşlarımıza gönderiyoruz.
4- Oradaki arkadaşlarımız ise bizzat bebek ve çocuklara bizim ördüklerimizi giydirerek ısınmalarını sağlıyorlar.

Daha fazla bilgi için:  vanicinoruyoruz.com

Valla ben örgü bilmem ama kutukafam başladı örmeye. Eli yün-şiş tutan dostlar, sizi de bekleriz:))

6 yorum:

weba dedi ki...

Merhaba, blogunuzu bir kaç ay önce keşfettim ama yazdıklarınıza ilk kez yorum bırakıyorum.
Süper bir sosyal sorumluluk projesiymiş.
Bugün annemin günü var. Böyle sosyal sorumluluk işlerine meraklı hatunlar da içlerinde. Hemen hemen hepsi örgü biliyor. Hepsine baskı yapıp bu olaya yardımcı olmalarını isticem !
(:
Bir atkı, ufak bir kazak bile örseler tamamdır.! (:

kara kitap dedi ki...

o eppek diyen kediyi yerim ben, kutukafa boşdurur mu o bir süper kahraman.ben de örgü bilmem,ama bir atkı denemesi yapmayı düşünüyorum,bakalım.

kara kitap dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FADİŞ dedi ki...

Çizim ne şirin olmuş öyle:) Ben de blogumda paylaştım duyuruyu, bu akşam başlamayı umut ediyorum haydi bakalım ellere gözlere kuvvet:)

neselihaller dedi ki...

benim ördüğüm hilkat garibesi yünümsü şeyleri kimse kullanmaz sanırım...ama yine de gönder derseniz gönderirim...

evimin dekoratörü dedi ki...

Eppek diil, sen ne şeker şeysin öyle. Bedava örgü kurslarına katılabilmeyi çok isterdim.. Ben bişeycik örememki :(