Sayfalar

19 Aralık 2011 Pazartesi

Van'a yardım kitabı ve bizim sefil faaliyetlerimiz

Bu sene nedense, yeni yıl için oyuncaklı işlerle uğraşmaya hiç gönlüm yok. Yılbaşı temalı kıvır zıvıra elim varmıyor sokakta, evde de ağacı babayla kurup süslediler... Bir tek kurabiyeye "he" dedim. Ona bayılıyorum işte. Cuma günü yapağız kısmetse.

Bu akşam tembel işi yapıp, İkea evimizi birleştirip süsledik. Çocuklar çok eğlendi, Çağan süsleme için aldığım şeker, çikolata torbasına yumuldu. Öyle bir yedi ki görmeliydiniz. Bir şekeri eve takıyorsa, ikisini ağzına atıyordu ibişim. Ses etmedik, tadını çıkardı.








Evi kurumaya bıraktık şimdi, yarın yiyecekler bakalım:))

Biz böyle sefil işler peşinde koşarken, bir yandan, eksi bilmem kaç derecede, titrek bir çadır tentesi altında, böylesi bir evin hayalini kuran insanlar var :(

Bu konu için, yani Van depremzedeleri için yapılan pek çok sosyal medya seferberliği oldu. Elimizden geldiğince destek olduk, olmaya çalıştık. Bunları organize eden, destek veren, can-ı gönülden emek harcayan ne çok insan var, bravo gerçekten. 

Bunlar arasından, çok beğendiğim yeni bir çalışmadan bahsetmek istiyorum size. Blogcuların işbirliği, yürek birliği bir başka oluyor. Bir sürü blogcunun fotoğraflarıyla oluşturulan ve satışından oluşan fonun Van'a aktarılacağı bir kitap basıldı, duydunuz mu?

Daily İnspiration isimli kitabın satışı online yapılıyor. Detaylarını buyrun, ilk ağızdan dinleyin. Tık... 

Alın, destek olun, kütüphanenizde bu güzel esere yer açın. Bu işbirlikleri, bu dayanışmalar bitmesin hiç. İnsanların gün geçtikçe daha bencilleştiği, kendi hesabına bir kar yoksa kılını kıpırdatmadığı şu dünyada, bazı şeylere emek ve zaman harcayan, yüreğini koyan insanlara sahip çıkın. Emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum.

Not: Sabırla buraya kadar okuyan okur kaldıysa, yeni yıl hediyesi olarak vereceğim kedi çizimlerim için son günün Salı olduğunu da hatırlatalım bari :))

2 yorum:

aysema dedi ki...

Yardımlaşanları, bu konuda emek harcayanları kutluyorum. Ancak bu çabalar eksik kalıyor bence.
Şu yardım etti, bu etmedi; sen ne verdin, ben şu kadar verdim tartışmaları dışında verilen yardımların yanıp kül olması, paraların iç edilmesi de bir tarafa...

Eksik olan ne biliyor musunuz? Kimse konunun özüne giremiyor. Bu devlet sosyal devlet değil mi? Düzenli olarak vergilerimizi ödemiyor muyuz? Devletin yapması gerekenleri, yardım sevenleri tetikleyerek görmezden gelmemize, sorgulanması gerekenleri gözden kaçırmamıza neden olmuyor mu?

Devlete karşı görevlerimiz var. Ancak haklarımız da var devletin ödemesi gereken.

Haklarımızı savunmak için hep birlikte bağırdığımız an bu acılar daha az yaşanacaktır.

Suya sabuna dokunmadan daha ne kadar kirlenmeye katlanabiliriz ki? Sıra bize gelince sesimizi duyan kalmayacak...

Yavruları öpüyorum. İnsanca yaşayabilecekleri nice nice yıllar diliyorum hepsi için.

Rahatsızlık verdimse özür diliyorum. Sevgilerimle...

OiP dedi ki...

Rahatsızlık ne demek. söylediklerinizin her satırında haklısınız. Gönül istiyor tabi devlet devletliğini yapsın.

uzun uzun konuşuldu hepsi, sonuç ortada ve malesef yürek burkucu.

Yüreğinden öyle geldiği için, elle tutulur, gözle görülür bir destekle yüreğindeki acıyı serinletmek için, gerçekten emekle bu yardımları yapanlar, koşturanlar var. biz elimizden geldiğince onlara desteğimizi veriyoruz.
devletin neye nasıl destek verdiği hep ortada:(( sadece para da değil mesele, organizasyon yok, profesyonel yok, ruh yok...

Umarım yaşanmasın bir daha...