Sayfalar

9 Aralık 2011 Cuma

Yeni yıl hediyesi kazanmak ister misiniz?


Şu camiada olup da, bu yastıkların hastası olmayan var mı?

Sevgili Nihan, yeni yıl için hepimizin ağzının suyunu akıtan bu tatlı yastıklardan, Doğan Egmont'tan yeni çıkan kitaplarından ve tabi ki el boyaması bir de resim hediye ediyor blogunda.

Katılmak için şu posta yorum bırakmanız yeterli.
Baştan söyliyeyim, yastıklar benim. Gerisi için şansınızı deneyin derim ;)

Not: Durun durun yoruma bana değil, Nihan'ın blogundaki şu posta bırakacaksınız. ilahi:))

5 yorum:

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Çooook isterim :)

gizemli tosbaga
lazyemy@gmail.com

Zeynep86 dedi ki...

bende çok beğendim :)

reyhan dedi ki...

çokk beğendim :))

tubi dedi ki...

ben ben bennnnn harika çok minnak bunlar

levent aktaş dedi ki...

süper bende isterim