Sayfalar

9 Ocak 2012 Pazartesi

Anya'da başlayıp Konya'da biten duygular

Bu aralar odaklanma sorunu yaşıyorum.

Kutukafa çizmek için masaya oturup, türlü türlü başka şeyler çizip kalkıyorum.

Çocuklarla ilgili yazmak isterken, başlayacak noktayı bulamıyorum.

Blogculuk, sosyal ağlar, içerik, ilişkiler ile ilgili kafam karışık. Bazen "nerdeyim lan ben?" derken buluyorum kendimi. Şükür ki "ayy iyi ki de burdayım"lar daha ağır basıyor.

Kurumsal hayata severek devam ederken, arada bir-iki haftalık kaçamaklar yapıp soluksuz çizim projelerine gömülmek istiyorum. Sizleri şaşırtmayı, güldürmeyi seviyorum. Hatta müptelası oldum bunun ben :))

İşte "iyi ki burdayım"lardan bir demet:)

Uzun uzun takdime gerek yok, siz zaten tanıyorsunuz kendilerini.
Yarattığı birbirinden renkli, özenli ve eğlenceli ürünler kadar, pozitifliği ile de adı gibi "mutluluk" veren birisi, Sevgili Mutlu Dükkan - Zeynep:))


Ve yine çok sevgili, tatlı ve dobra, espirili, canım arkadaşım Sittirella :) 


Hani derler ya mutluluk paylaştıkça çoğalır, dertler ise paylaştıkça azalır diye.
Herkese mutlu, pozitif, yapıcı, eğlenmeli, gülmeli günler, dostluklar dilerim :))

6 yorum:

Sittirella dedi ki...

Canım arkadaşım :)
Herkesin huzurunda, bir kez daha teşekkür edip, bu şirinlik muskası header'ı çizen parmaklarını bir bir öpmek istiyorum :)))
Artık benim bir kutubalım var! :)
İyi ki, vazgeçmeyip yazmaya devam etmişim, iyi ki seni tanımışım, iyi ki canım arkadaşım olmuşsun OİP'im :)
Seni çok seviyorum!
Ben gideyim, Eppek lazım benim kutubalım'a, acıkmıştır o şimdi ;)

Hanimiş: mutluluktan, hala ağzımın ensemde fiyonk olduğu doğrudur :)

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

İyi ki sizin gibi güzel insanlar var bu dünyada. Mutluluk saçıyorsunuz resmen =)

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Oyip'im, tanımadım, görmedim, bilmem ama severim bağrıma basarım bir dost gibisin, uzun zamandır tanırmışım gibi. Özlü cümlelerin insanı olamadım gitti, çok teşekkür ederim, iyi ki varsın, günüme, instagram'ıma, keyfime keyif katanlardansın.
Mucuk

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

şüpperato olmuş bunlaaaarrr, oip! sittirella'ya ve Balkız'a bakakaldım:) ellerine ve hızına sağlık, nazar değmeyee..^^

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Bende çok gülüyorum, bu çizimleri çok seviyorumm.
Ama en büyük favorim tuvalet kağıdı ile ilgili yaptığınız çizimdi. ondan, demek o kadar çok kendimden bir şeyler buldum ki :) Durup durup baktım güldüm sonunda facebook profilimde paylaştım herkes çok güldü..
Ellerinize sağlık yani :)

www.ceylinolmez.com

OiP dedi ki...

Sittirella,
Ya valla teşekkürlük değil, içimden gelerek ve çok severek çizdim. güle güle kullan canım:))
Güzel dostluğumuz daim olsun inşallah, çok sevgiler:))

Berna,
ve de sizin gibi dostlar:))
sevgiler, öpücükler

Zeynep,
benim hislerimde aynı. böyle tarifsiz, tanımadan etmeden çok alışılmadık bir içtenlikle seviyorum bazılarını. seni de:))
öpüyorum çok

Nisa,
Çok sağol, beğenmene çok sevindim :))

Ceylin'in annesi,
çok teşekkürler. bugün de var o serinin devamı ;))