Sayfalar

18 Ocak 2012 Çarşamba

en iyisi

14 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Aneeeey kıyamam... Niye?

NzN dedi ki...

eveeett sanırım o kadar yoğunluktan sonra su kaynatma noktasına geldi kutucummm

FADİŞ dedi ki...

Hayırdır OİP, sinirlenmiş gibi mi görünüyorsun yoksa iş yoğunluğundan buharlar mı çıkarıyorsun? Kolay gelsin.

lacivert dedi ki...

Aman allah korusun daha neler?????

Sevgiyle, sağlıkla

Sevil

aysema dedi ki...

Ört ki ölem...

Sittirella dedi ki...

Ölüsü bile bi' ayrı güzel, bi' ayrı şirin canına yandığımın kutukafasının :)
Kutukafa ölemez ki :)

Sittirella dedi ki...

Yaw benim yorumlarım neden çıkıyor :/
Bugün yaşadığım kaçıncı sorun bu :(
Offfff :/

Sittirella dedi ki...

Ölüsü bile güzel canına yandığımın kutukafasının dediydim oysakine :/
Yirim onu ben :)

Adsız dedi ki...

istanbul trafiğinde bu hale geldi herhalde oip:)

Pratik Anne dedi ki...

Ne oldu ya? Hayirdir? Ne sikinti ise, gecer bunlar? Allah selamet versin.

kara kitap dedi ki...

ben bugünlerde işyerinde sakinim.sen o işlerden acık bana gönder.fason olarak yaparım ben bursa'da.para falan da istemem.bir kediciğe fitleşiriz.ciddiyim bak.yardım edilcek birşey varsa hemen yaparım.bu kadar yorulma sen. bu arada doğum günün kutlu olsun oipim. nice 39'lar göresin,göresin ki kırk hiç olmayasın. :))

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Ölmesin bu kutukafaaa :)

Gülşah dedi ki...

Uyu canım biraz.Yarı ölmekmiş ya zaten.Akıl verme imkan ver diyorsun di mi?

Cincüce Banu dedi ki...

Amanın o nasıl laf öyle!