Sayfalar

25 Ocak 2012 Çarşamba

Her şeye hazırlıklı olun

Üç gündür yataktan çıkmadan öylece yatıyorum. Hasta ve çok halsizim. 
Sanki sonsuz karanlık bir kuyunun en dibinde öylece hareketsiz yatar gibiyim. Hareket etmeye, kurtulmaya, kuyudan çıkmaya halim yok hiç. 

Kulaklarım dev bir mağara olmuş sanki, sürekli aynı söz yankılanıyor:
"Her şeye hazırlıklı olun!" 

Nasıl hazırlıklı olur insan ölüme? En sevdiğinin, biriciğinin, elini tutarken sımsıkı, nasıl "ben hazırım, hadi git" denir? Aksine, gözlerinin önünde eriyen, tükenen hayata, küçülen ellere, sımsıkı sarılıp tutmak istiyor insan. Hayat vermek, güç vermek, can vermek istiyor. Bilmemek daha mı iyi yoksa? Bilmesek, hazırlıklı olmasak ve her şey aniden olsa daha mı kolay katlanır yürek kayıpların acısına. Bilemiyorum....

Biliyorum ki, her şeye dayanacak güç içimizde. O güç olmasa yaşayamaz ki insan. Yeter ki o gücü dışarı çıkarabilmeyi bilesin. 

Ben şimdi, doktorlara rağmen, iyiliğin, umudun, huzurun gücünü ortaya çıkartmak için son bir çaba harcıyorum. Hem zaten babalar güçlü olur, dirayetli olur, dimdik ayakta durur... 
Belki de başarabiliriz ha? kim bilir?....

36 yorum:

yeliz dedi ki...

geçmiş olsun, söylenecek fazla bir şey yok, sadece yorum bırakmak istedim.
sevgiler

Benden Bizden dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. İnsan ümidini kaybederse yaşayamazmış. Umudunuzu hiç kaybetmeyin. Yarın ne olacağını kimse bilemez ki! Allah güç ve sabır versin...

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ben sevmiyorum doktorları hep herşeyin en kötüsü halbuki ne mucizeler görüyoruz şu hayatta - o yüzden bildiğimiz tıp yerine alternatif tıbbı seviyorum, bilgiye değil bazen bilgeliğe inanıyorum. Çünkü orada umut var, hep bir bekleyiş var, inanç var... Herşey olacağına varıyor Oip ama haklısın bilmemek bazen daha iyi! Güç ve sabır dileklerimle, iyi dileklerim düşüncelerim sizlerle...

Leylak Dalı dedi ki...

Ne denir bu durumda, her söz boş. Yaşadım biliyorum ama yine de yanındayız dualarımızla ve iyi dileklerimizle senin ve babanın. Herşey iyi olsun dilerim...

Nihan dedi ki...

canım..

Cigdem dedi ki...

Kalbim ortasindan yarildi okuyunca... Cok cok gecmis olsun OIP,ve haklisin, "iyiliğin, umudun, huzurun gücünü" azimsama, sabirlar ve acil sifalar. Tüm dualarim, pozitif düsüncelerim sizinle.

Gulcin dedi ki...

ah oip ah... butun iyi dusuncelerimiz sizinle...

Bilgen dedi ki...

çok acil şifalar diliyorum sevgili oip...

FADİŞ dedi ki...

Geçmiş olsun OİP, acil şifalar dilerim.

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Acil şifalar diliyorum...

Evren dedi ki...

Cok gemis olsun! Evet gercekten cok zor, her iki durumda da zor... "Iyiligin, umudun, huzurun" gucu sizinle olacak eminim... Acil sifalar!

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

Sevgili Oip, güç, sabır ve şifalar diliyorum. Söyleyecek pek bişi bulamıyor insan ama işte seni seviyoruz, üzülüyoruz, dua ediyoruz.

kara kitap dedi ki...

hazırlıklı olma,hazır olacaksan da iyiye hazırlıklı ol canım arkadaşım. bakma sen o doktorlara yaşam mucizelerle dolu.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun umarım herşey iyiye gider

Sittirella dedi ki...

Canım benim...

yesilerik dedi ki...

Insallah hersey guzel olur bol sifa bol sabir

elif dedi ki...

Hiç kolay değil güçlü olmaya çalışmak,ama gerekli...Dua ediyorum,acil sifalar diliyorum....

İpek dedi ki...

Her şeye hazırlıklı olun. Mucizevi bir biçimde iyileşmesine mesela. Neden olmasın?..

A-H dedi ki...

acil sifalar olsun, dualarimiz sizinle.

selen dedi ki...

Sevgili OİP, hepimizin duaları sizinle...

anne kaleminden dedi ki...

üzüldüm :( umarım şifa bulur babanız...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Cok geçmiş olsun OIP. Doktorlar en kötüyü söyleyip üzerlerinden atıyorlar, acil şifalar diliyoruz.

Mom2Damla dedi ki...

Allah acil sifalar versin, bu kotu hastalik herkesin bir sevdigini buluyor, umudunuzu hic kaybetmeyin.

Fulya dedi ki...

Allah yardim etsin, babalar ne olursa olsun kizlari uzulmesin ister., insallah atlatin bu gunleri de..

Ters Pabuçlar dedi ki...

Allah güç kuvvet versin:(

Adsız dedi ki...

Ben babami 7 sene goremedim vefat etmeden once. Hep hayalimde gormek vardi birgun. Sonra tam isler yoluna girdi, vize denen lanet sey cikti, babam gitti! Ben goremeden, bir kez daha sarilamadan gitti.Hazirliksizdim,uzaklardaydim, elimi tutan kimse yoktu. Simdi aci da olsa yaninda olduguna ve hergun gorebildigine sukret. Onu hasta ve aci icinde de gorsen hic goremedigini, elini tutamadigini bir dusun. Allah her zorlukta bir kolaylik vardir buyururken boyle anlar icin buyurmus. Yaninda, yakininda olduguna sukret,hep sevdigini soyle, hep dokun. Hepimiz birgun gocecegiz ama hasretle olmasin. Acil ve kalici sifalar. Sumeyye

bokbocesii dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.Çok içten diliyorum; herşey en kısa sürede yoluna girsin.

Sevgiler

NzN dedi ki...

oip'im geçmişler olsun...
geçen sene babam neler neler atlattı, hiç umut kalmadı, kalbi durdu ve 25dk sonra tekrar geri geldi...
biz mucizeye inandık ve hiiç bir yere göndermedik onu.
gönlüm, sevgim, enerjim ve dualarım sizinle olsun.
bilirim ki böyle durumlarda en iyi ilaç sevgi ve inançtır.
en yakın zamanda güzel haberlerini almak umuduyla...

Swift dedi ki...

Allah yardımcınız olsun, bol bol şifa versin Rabbim babana. Çok geçmiş olsun. Tüm iyi dileklerim sizinle.

perinin sectikleri dedi ki...

Şifalar diliyorum :( Geçsin gitsin en kısa zamanda...

OiP dedi ki...

çok tatlısınız. destek ve yorumlarınız için çok teşekkürler.
yazan, el uzatan herkesi tek tek öpüyorum.
sevgilerimle...

ulku dedi ki...

Çok geçmiş olsun... Allah acil şifalar versin...Dualarım sizinle...

derya ö. dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.

Hülyanın Tunası dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. umuthep var olmalı tabi. umutsuz yaşanmıyor. acil şifalar diliyorum

Meral Erdoğan dedi ki...

sizin icin en iyisini diliyorum oipcim... dualarim sizinle.

OiP dedi ki...

canım dostalarım,
eksik olmayın siz...