Sayfalar

31 Ocak 2012 Salı

Kararlar

Dün gece yeni bir Lady Voo & Kedi Doo resmi yaptım. Sulu boyayla renklendirdim.

Elde boyamak, renklerle oynamak, inceltmek, karıştırmak öyle keyifli ve mutluluk verici ki anlatamam. Dünyayla aranızda hiç bir bağ kalmıyor. Bambaşka bir aleme dalıp, zihni boşaltıp, renklerin, çizgilerin arasında kaybolmak gibisi yok.

Dün gece bu çizimi yaparken, asla dijital çizmemeye (renklendirme değil çizim), alayım diye bakındığım tableti almamaya, daha detaycı ve çalışkan bir çizer olmaya karar verdim.

Ve "Etsy'de dükkan aç" diye diye başımın etini yiyenler, nasıl oluyor bu işler bir anlatın bakayım.

Ha bir de çizim yaparken sevgili Ayça'nın tavsiyesiyle içtiğim ve içimi yumuşatan, mis kokulu yasemin çayını da söylemeden olmaz. Mutlaka deneyin derim.

Evet boyalarım, çayım ve instagram'da bana eşlik eden dostlarımla ben dün gece çok ama çok mutlu bir insandım...



11 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

Yürü be Oip, kim tutar seni :))
Çok sevindim dükkan açma işine, hayırlı kazançlar olsun şimdiden!

Yazmak iyidir... dedi ki...

Uvaaaaa. İşte o yeni yaptığın çizim benimmiş yaaa...
Bari Etsy'de kopyalarını satınız :_( Snifs.

Nihan dedi ki...

boyalar konusunda hemfikiriz..tablete ihtiyacım olmadığı zamanlarda öyle mutlu oluyorum ki..boya kokusunu özlüyorum..ben hangisini alacağımı biliyorum..:))

FADİŞ dedi ki...

Harika, ikisi de çok güzel:)

gezenti dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık.
dükkan mı? açmaya karar verirsen hadi bakalım şimdiden hayırlı olsun

İpek dedi ki...

Ben o kedinin karnını mıncıklamak istiyorum. Öyle güzel çizmişsin. Eline saglık.

Yesim dedi ki...

Dukkan fikri ne zamandir, hadi ama! Yalniz o sigara tutturen kuslu resmi cocuk odalarina koyamayiz sonsure ugrayabilir ona gore. :P

Müjgan dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun efendim :)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

dükkanı bekliyorum, ama ben kutukafayı isterim, bu kızdan korkuyorum accııck :)

nora dedi ki...

Off twitter'dan da belirtmiştim zamanında burdan da yazayım, ben bu seriye ba-yıl-dım!

Etsy'de dükkan açmak çok zor olmasa gerek, aktif şekilde o siteyi kullananlara sormak lazım...

Umarım bir an önce açarsınız, bu seriden de eserler paylaşırsınız ve ben de onlara sahip olabilirim!!! :)

<3

Evin Kedisi dedi ki...

OİP'cim hangi tablette karar kıldın? Boyalarla ve gerçek kalemlerle uğraşmak harika bir şey ama benim ufaklık da çizmeye çok meraklı ve bir tabletle heryere gitmek imkanlı...wacom'a bakmıştık biz bu anlamda ama çok pahalı henüz 12 yaş için, gereksiz diye samsung notepad aldık şimdilik. Kaleme verdiği tepki oldukça tatmin edici...Sevgiler ve yaptığın güzelliklerde kolay gelsin.