Sayfalar

10 Ocak 2012 Salı

Nerdesiniz 19

10 yorum:

minny dedi ki...

Gözümüze kOlonya kaçtı, ağlayacak oturuyoruz:)
Asliveogullari

Sittirella dedi ki...

Ehehehe, bende çok vardı bu teyzelerden :)
Bu teyzeler yüzünden, limon kolonyasını severim ama tütün kolonyasının kokusundan nefret ederim hala :)
Hey gidi günner, tey tey teeey! :)

Ülkü dedi ki...

bizde teyze değil saçımıza hacı yağı süren dedeler vardı :)) o gümüş kutudaki kahverengi pamuklu hacı yağının kokusundan kurtulmak neredeyse imkansızdı :))

Cincüce Banu dedi ki...

Bende durum tersineydi. Anneanneme gidince onun kolonyasını foşur foşur kafama dökerdim. O da her seferinde "Çok dökersen saçın beyazlar," diyerek kolonya tüketimimi sona erdirmeyi umardı(!). O kadar yıkandığımdan mıdır ne, artık kolonya kokusuna uzaktan bile katlanamıyorum. :) Saçlarımsa daha beyazlamadı. :)

A-H dedi ki...

iyy en cok o kafamdaki islakliktan tiksinirdim :/ ama bende az cadi degildim hemen carlardim tepeme kolonya dokene, hani bir daha yapamasin :)))

derya öz dedi ki...

Kolonyadan hala nefret etmemdeki sebep ahan da bu teyzelerdir, teşekkürler çocukluğumun şakacı ve cabbar teyzoşları:)))

Vladimir dedi ki...

Nasıl bir zulümdü. Unutmuşum yine de. Şimdi hatırladım. Gözüm kolanya kaçmış gibi sızladı hemen :D

Red Riding Hood dedi ki...

İYİKİ DOĞDUN OİPİM İKİ GÖZÜM :))) Hassas ruhlu yardımsever iyi kalpli blog dostum.İyiki doğmuşsun iyiki seninle tanışmışız.Ashley'de bende seni seviyoruz.Kocaman sevgilerle.

nnn dedi ki...

gözümüze kaçardı bir de... acımasız büyükler!

OiP dedi ki...

canım RRH:))
çok teşekkürler. ben de öyle mutluyum ki sizin gibi tatlı dostlar kazandığıma.
çok öperim
sevgiler