Sayfalar

3 Ocak 2012 Salı

Suluboyayı kim sevmez?

Yazmaktan çok çizmekle meşgul olduğum doğrudur. Çizimin her geçen gün içimde devleşen bir aşk olduğu da. Çizmek, boyamak ve üretmek isteği her gün daha da kuvvetleniyor. Cidden bir taze aşk, ikinci bahar tadında.


Deneyerek, çalışarak öğrenmeye devam ediyorum. Elde çizip boyamayı sevdiğim, suluboya ve guaj'ı da çok beğendiğim içim bunlar üzerinde çalışıyorum. Dün gidip ne zamandır istediğim profesyonel suluboya malzemelerini satın aldım.


Akşam alelacele bir resim yaptım. Resim yaparken instagramdan (kullanıcı adım OİP) aşamalarını yayınlıyorum. Yorumlar, izleyenlerin katılımı falan çok keyifli hale getiriyor çalışmayı.

İşte dün akşamın mahsülü, LadyVoo ve KediDoo. Çok İhmal etmiştik kendilerini:))


15 yorum:

Çocuklarla Moda dedi ki...

Canım nasıl da suluboya yapmak istedi, bu hafta sonu bende kendime yeni malzemeler alacağım♥

kara kitap dedi ki...

sulu boya benim de en sevdiğim boya malzemesi,galiba fırçasından dolayı.bir de dalgalı bir efekti oluyor ya onu çok seviyorum. boyalarını güzel günlerde kullan. güzel çizimler yap, kendini ve bizi mutlu et.

Red Riding Hood dedi ki...

Lady Woo Beetlejuice'a benziyor :) Çok güzel farklı bir çalışma olmuş Oipciğim.

Dilek dedi ki...

ne güzel bir çalışma olmuş... ben de çok severim ama uzun zamandır resim yapmadığımı farkettim:)

Gülşah dedi ki...

Lady,kedidooyu benim de kucağıma verir misin?

Dijital Günlük dedi ki...

Bende çook severim suluboyayı, onun etkisi bir başkadır :) Bende Van Gogh suluboyayı kullanıyordum ama son dönemler St.Petersburg suluboyaları beğeniyorum.
Çok hoş bir çalışma olmuş, suluboyalarınızı da güle güle kullanın :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

bundan sonra kızıma engel olmayacağım sulu boya yapmak istediğinde

weba dedi ki...

Çoooook güzel olmuşlar ya ! (:

Nihan dedi ki...

çerçeveyle daha bir güzel görünmüş..ellerine sağlık..nefiss

Pınar Büyükgüral dedi ki...

Lady Vooooooo cok guzellll, kedisi Dooo ile:D

Yazmak iyidir... dedi ki...

Aaaaa bunu bana mı vericeksiiiin, a aa Oyip hiç gerek yoktu gerçekteen, kedili resmi kazanamayınca bu kadar üzülmeme dayanamayacağını bilmiyorduuuum :PPP

(Şansım çekilişlerde falan yaver gitmeyince, ben de değişik yöntemler denemeye karar verdim açıkçası :) )

Evren dedi ki...

Valla bu suluboyadan biz şikayetçiyiz OIP hanım :) Bizim kız suluboyayı eline geçirdi mi, bütün evi bir geçiyor, kendi yüzü ve gözleri de dahil olmak üzere. Acaba kaç yaş uygun bunun için, var mı bir öneriniz?

Şaka bir yana, bayıldım! Ve nedense suluboyayla bu kadar güzel resim yapılabileceğini hiç beklemiyordum, şaşırdım. Süper olmuş!

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Harika oluyor her çiziminiz.
Keşke maharetinizden bende de olsa :)

www.ceylinolmez.com

Ülkü dedi ki...

peki oip bunları böyle keyifli keyifli boyarken çocuklarda uslu uslu seni mi izliyor, onlarda mı katılıyor yoksa onları uzak tutmak için yeni bir formül mü geliştirdin? merakla cevabını bekliyorum çünkü o formül bana da lazım :))

OiP dedi ki...

Çocuklarla Moda,
aldın mı, aldın mı? :))

Kara Kitap,
çok hülyalı, çok naif değil mi Kara Kitabım :)) çizerim bol bol, seversiniz umarım :))

RRH,
Evet di mi, benziyor gerçekten de:)) teşekkürler
sevgiler

Dilek,
Çok teşekkürler

Gülşah,
verirmiş :))

Dijital Günlük,
bu markaları yazayım bir yere:)) teşekkürler

Nilhan,
Aman tutma. benim oğlanların en sevdiği şey

Weba,
teşekkürler :))

Nihan,
teşekkürler canım

Pınar,
ya Pinocum, ben hala dijital baskı yaptıramadım senin çizimini:(( çok özür, geç kaldı...

Yazmak İyidir,
çok etkileyici ve yaratıcı :)) ahahahah:))

Evren,
çok teşekkürler Evrencim. Tek çare başından ayrılmamak sanırım:))

Ceylin'in annesi,
Çok teşekürler:))

Ülkü,
Onlar ya oyun oynuyorlar, ya da masamnın bir köşesinde onlar da boyuyorlar :))