Sayfalar

5 Ocak 2012 Perşembe

ya sen?

9 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

benim de benim deeee, ahh ne güzeldi o günler.. çocukluk güzeldi en çok da..

Sittirella dedi ki...

Bir kaç kaset şeridi harcamamış olan bizden değildir OİP'im! :)
Ya da bizim kuşaktan değildir :)

laleninbahcesi dedi ki...

karışık şarkı listeleri hazırlayıp, kaset hazırladığım oldu...fazla kullanılmaktan kopan şeritleri; oe ile birbirine yapıştırıp yeniden kullanıma sunduğum oldu:)) ama hiç saçlarımı sarmadım. Kaynatmalı bigudiler vardı o zamanlar onlarla sarardım...Hatta şimdi bile olsalar alırım.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Kasetin arka yüzü ön yüzü, şarkıyı ileri sar geri sar aaa fazla sarmışım biraz geri gideyim....
Walkman ile dinlerken pil biter ses önce buğulanır sonra kalınlaşır sonra kelimeler boğuk kalın ve yavaş gelir kulağa, sonra pili ters çevir ki en azından parçayı sonuna kadar dinleyebilesin:) Ben razıyım sabaha kadar pil çevirmeye yeter ki o günlerin tadını alayım.

Gamlı Baykuş dedi ki...

Kasete şiir okumuşluğum şarkı okumuşluğum var. Anlayacağın kaset çalışmalarım, film çalışmalarım, plak çalışmalarım var. :)))

Sittirella dedi ki...

Burada bi' ''like'' parmağı olmalıydı ki Gamlı Baykuş'a like vereyim :)
benim de bir kaç başarısız kakset çalışmam olmuştu vakti zamanında, of uleyn offf! :)
Bağıra bağıra gitti şöhret :P

flzpink dedi ki...

Kasedin köşelerine kağıt tıkıştırıp kayıt yapmışlığım, walkman'in pili bitmesin diye kasedi çıkarıp parmağınla ileri sarmışlığım, 1-2sn'lik ses kaybına razı olup kopan şeridi bantlamışlığım...
Hani benim gençliğim anne?

FidoLand dedi ki...

olmaz mı!!kasetler unutulur mu hiç!!unutulmaz,unutulmamalı!kasetler geleceğin plakları olacaktır :)
sevgiler,

www.fido-land.blogspot.com

OiP dedi ki...

Dilekce,
yaşımız belli oldu bi yandan da:))

Sittirella,
Aynen be şekerim, aynen!!! :))

Lalenin Bahçesi,
O bigudilerin elektriklileri çıktı :))
ojeyle değilse de uhuyla yapıştırdığım oldu. ek yerine gelen kaydın, vröllaaağğ grölaaağ diye yamulduğu da:))

Harikalar Atölyesi,
Bir de pili ısıtmak vardı. kışsa ılık suya, yaz sa kuma gömerdik. hey gidi hey...

Gamlı Baykuş,
:)) ahahah benim de benim de!!

Fizpink,
aa evet ya, hazır, dolu kaseti hacklerdik ne biçim :))

Fidoland
kasetler kasetlerimiz:))