Sayfalar

3 Şubat 2012 Cuma

Lana Del Rey

Size bugün, Lana Del Rey isimli, bunalımlı ve fakat dinlemesi zevkli parçaları olan, botoksun dozunu fazla kaçırmış fantastik plastik suratlı bir hatun öneriyorum.

İlk klipteki Video Games isimli parçayı mutlaka radyolardan dinlemişsinizdir. Genelde parçaları hep böyle karanlık ve hafiften ağıt gibi, Kafa dinleyeyim, biraz melankolik takılayım derseniz peş peşe dinlenir, güzel gider.
    



Ben en çok şu aşağıdaki, Blue Jean-Penguin remiksini beğendim. Diğer tüm parçalarını youtube'dan dinleyebilirsiniz.

Herkese neşeli bir hafta sonu dilerim.

12 yorum:

ruzgarligunlervegeceler dedi ki...

Ağzını iyice büzdüğü, alt dudaktan salyası ha aktı ha akacak halini Aysun Kayacı'ya benzettim :)) Müzik puslu İzmir atmosferinde çok iyi gitti. İzlemeden dinlemekte fayda var...

stickman dedi ki...

Blue Jean-Penguin remiksini yarım saattir art arda sürekli dinliyorum. nefismiş.

Adsız dedi ki...

ya botok deil diye biliorm ben?

Deli Anne dedi ki...

ben beğeniyorum bu kadını, dinlemeyi çok seviyorum.. Video Games'in akustikimsi bir versiyonu var.. o çok hoş:)

Tuppence Beresford dedi ki...

@adsız, nasıl botoks değil o ağız? gerçi dolgu sanırım - botoks değil; ama doğal olmadığı kesin.

neyse biz burada botoks mu değil mi diye kafa yoralım, doğal olması karşı cins için sıfır önem taşıyor.

Adsız dedi ki...

http://alteredidentity.com/lana-del-rey-plastic-surgery-before-and-after/

yikildim!!! dogal guzel saniyodum...

Cincüce dedi ki...

Amanın o ne dudak öyle! masallardaki bi dudağı yerde bi dudağı gökte cadının çağdaş versiyonu gibi.

Aslı dedi ki...

Merhaba,

Yazınızla çok alakalı olmayacak ama uzun süredir takip ediyorum sizi. Son zamanlarda bir şey dikkatimi çekmeye başladı ve her seferinde aklımdan OIP ne güzel çizerdi bunu diye geçiyor:) Başlık "Yurtdışına çıkan "görgülü" bloggerın laneti":))))) Allah'ım 3 gümlük tatil 34636676 instagram fotosu ve 78 postla mı anlatılır? Bu kadar ilginç bir şey midir? Amaç gerçekten bilgi sağlamak ve "paylaşım" yapmak mıdır? Bilmem anlatabildim mi:D Sevgiler,

Aslı

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
OiP dedi ki...

bu arada bu hatunun canlı performansını izledim yutubda, pek tırt pek detoneymiş yahu....

OiP dedi ki...

Aslı,
bir de instagram boyutu var onun. takılıyor musun bilmem?:))

Adsız dedi ki...

LAMA del rey yazın google imagese :D:D:D