Sayfalar

1 Şubat 2012 Çarşamba

Yeşil çaya koy beni

Bir avuç badem, iki bardak yeşil çay, organik sebzeler, zerdeçallı bişeyler, suda bekletilmiş cevizlerle sonsuz sağlıklı yaşamın kapısını aralamak için sırada bekleyen ne çok insan var.

Maşallah hepsi de ayrı bir marifetli bu otların, yemişlerin falan, boş yok yani. Adaçayı diyorsun mesela: "Oooo aman günde dört bardak iç kan şekerin düzelsin, tansiyonun dengelensin, dimağın açılsın" diyorlar. Yeşil çay diyorsun, orada dünya duruyor. Tam bir star tam bir başrol oyuncusu yeşil çay. Yeşil çayı içen mi ararsın, yüzüne sürüp maske yapan mı, dondurmaya koyan mı, neler neler...


Hayır, sorarlar adama. Hormonun, zehirin, tarım ilacının her türlüsü her öğün bedende. Deterjanıydı, kir çözücüsüydü, yumuşatıcısıydı, klimasıydı, oda spreyiydi derken, ağzından, burnundan, teninden doya doya zehir emmek bedava.
Hava kirliliği, egsoz, pislik desen her yerde. 
Musluktan akan suda bile arsenik var.

Yeşil çayı doldurup, fetüs gibi içinde yaşasan, sabah akşam kendini demlesen, yine yetmez yine yetmez.

9 yorum:

bveç dedi ki...

Hihoho, gerçekten çok güldüm!!!

Trajikomik!

ruzgarligunlervegeceler dedi ki...

Vücuda sık sık sağlıklı şeyler sokmaya çalışmak ters tepki yapar diye düşünüyorum. Şu an yaşadığımız eko-sisteme ters bir kere:))

nohut oda dedi ki...

sistem zihinler değişmezse yakında mumyalaşacağız zaten

cenebaz dedi ki...

Valla BUDUR...Bıktım bu sağlıklı yaşam muhabbetinden

Gulcin dedi ki...

al benden de o kadar OIP ! dort yanimiz saglikli yasam kocuyla cevrilmis durumda herkes herseyin sagliklisini biliyo. ben de bir ben bilmiyorum sanip oyle bakiyorum etrafima. ayrica fazla yesil cay tansiyonu cikariyormus bak demedi deme tasikardi olmasin kutu kafa sonra yazik :P

Sittirella dedi ki...

Arasıra gazetelerde şu ''sağlıklı-mucize yiyecekler'' yazılarından okuyorum :)
Saydıklarını sırayla yemeye kalksam 200 kilo olup kalp krizinden ölmezsem Salvador Dali gibi bıyık bırakırım!
O ne be?
Bu yeşil çay şeysine çok gıcıkım zaten :D
Sevmiyorum.
İçmiyorum.
Hele de yaseminli bilmem ne... iyyyk! :S
Bırakın, ölem ben! :)

OiP dedi ki...

Bveç,
:)

Rüzgarlı günler ve geceler,
valla ne yapacağımızı şaşırdık zaten

Nohut Oda ve Çenebaz,
bu daha çok göze göze sokulan şeylerin ters tepmesi

Gülçin,
akşam acile kaldırdık kendisini:))

Sittirella,
Valla böyle bir sektör var. geçen hafta hastaydım, arada kadın programlarında hep bu bitkisel öneriler vardı, gazeteler desen sayfa sayfa yazıyor. ticaretidir işin b*kunu çıkaran, soğutan :(

Ters Pabuçlar dedi ki...

yok bide her yeşil çay, yeşil çay değildir diyen uzman tayfası var
işte efendim yetiştiği yerde kimyasal ilaçlama olmayacak egzoz dumanı olmayacak falan:/
iş o vakit içicilikten yetiştiriciliğe kadar uzanıp gidiyor
benide benden alıyor

Müjgan dedi ki...

ya valla ne güzel demişsin, sevgili OİP ben de ilk önce ööyle pürdikkat dinliyorum anlatılanları,"tamam,yırttık" diyorum;sonra senin anlattığın gibi,yaşamımdaki zehirler aklıma gelince, "boşuna uğraşma Müjgan,no way out" diyorum :) şaka bir yana Allah yeni nesli korusun,biz yine şanslı sayılırız,yaşantımızın neredeyse ilk 10 yılı organik geçti.Hem bedenen, hem de ruhen :)