Sayfalar

6 Mart 2012 Salı

Bir varmış bir yokmuş...


Emekler, çabalar, umutlar, koşturmacalar bir an geliyor bitiveriyor.
Yerini sessiz bir kabullenişe, derin bir boşluğa ve sonsuz bir ayrılığa bırakıyor.

Unutmak imkansız...
Hatırası gözünüzün önünde, sesi hep kulağınızda kalıyor.

Çekmeceler, dolaplar boşalıyor.
Ayrılan ufak tefek bir kaç eşya, fotoğraflar, anlatılan tatlı anılar dışında geriye, hiçbir şey kalmıyor.

Hayat dediğin, insan dediğin aslında tam da bir masalmış.
Bir varmış bir yokmuş...

Not: Yazdıklarınızı, dualarınızı, telkinlerinizi okudum, çok minnettarım. Herkese tek tek yanıt verebilecek gücüm yok inanın. Herbirinizi sevgiyle kucaklıyorum. Bize doğduğu gün veda etti. Acısız, sıkıntısız, huzurla ve sukunetle...

73 yorum:

bveç dedi ki...

Çok üzüldüm, başınız sağolsun... nur içinde yatsın...

derin dedi ki...

Allah sabırlar versin, mekanı cennet olsun...

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun,
Rabbim sabır versin sizlere.
Çok iyi bilirim acısını, beklemeyi, uğurlamayı, geride kalanların ağırlığını...
Çok iyi bilirim.
Rabbim acılarınızı hafifletsin.
Babanıza rahmet etsin inşallah.
Deniz

bilge ve annesi dedi ki...

başın sağolsun canım, mekanı cennet olsun, nurlar içinde yatsın,zaman her şeyin ilacı sabırlar diliyorum

battodol dedi ki...

size sabır dilyorum oip mekanı cennet olsun babacığının, ışıklar içinde yatsın huzurla...

derya ö. dedi ki...

Çoookkk üzüldümm, başın sağolsun Oip, nurlar içinde yatsın babacığın, Allah geride kalanlara sağlık ve sabır versin...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Başın sağolsun hayat böyle birşey işte geliyorsun ve gidiyorsun mekanı cennet adı hep daim olsun.Sabırlar diliyorum.

Sittirella dedi ki...

Canım benim...

Evren dedi ki...

Uzgunum cok... Basiniz sagolsun... Annenin dilegi olmus, aci cekmemis. Yaninda sizin gibi insanlarla huzurlu bir yolculuga cikmis. Allah rahmet eylesin.

Deniz Zehra dedi ki...

Başınız sağ olsun..:( RAbbim bundan sonrasında ona huzur versin..sizlere de dayanma gücü..zordur,biliyorum..:(

7.oda dedi ki...

aslında ne söylesek boş.. sabır dolsun içinize :(

Gamlı Baykuş dedi ki...

Ah Oip'cim, nasıl üzüldüm bilemezsin. Ne yazsam boş. Sana ve ailene sabır dilerim. Başınız sağolsun.
Sevgiler...

ruzgarligunlervegeceler dedi ki...

Bazı kelimeler yeniden anlamlanıyor deneyimlerle.

Önce karşı durmak, sonra sabretmek, anılara sığınmak, sükunet, teselli, kabulleniş... Hayat akıyor, izleri kalıyor giderken. Huzur içinde uyusun babacığınız.

yıldız dedi ki...

Başınız sağolsun,Allah sizlere sabır versin..

Limonlu Turta dedi ki...

Sevenlerinin arasında, acı çekmeden, huzur içinde gitmiş babacığın. Işıklar içinde uyusun, başınız sağolsun.

GeCe dedi ki...

allah sabır versin, başınız sağolsun, mekanı cennet olsun inşallah :(

ilkay dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah kalanlara sağlık versin.

yesilerik dedi ki...

Basiniz saolsun oip

minny dedi ki...

Basınız sagolsun. Nurlar icinde yatsın

minny dedi ki...

Basınız sagolsun. Nurlar icinde yatsın

Selen dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah size sabır versin. Babacığının da mekanı cennet olsun, nur içinde yatsın.

Gulcin dedi ki...

huzur icinde uyusun babacigin oip.

Bilgen dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah sevdiklerinize, çocuğunuza ve size uzun ömürler versin.

Swift dedi ki...

Başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun inşallah. Sizlere bol bol sabırlar diliyorum. Niye gittiler le gitmesinin zamanı gelmiş demelerin arasında yaşanacak çok zor bir sınav. Allah yardımcınız olsun.

kuzunun annesi dedi ki...

başınız sagolsun

kuzunun annesi dedi ki...

başınız sagolsun

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ne desem boş biliyorum...Başınız sağolsun! Allah sizlere büyük sabır versin! Huzur içinde, nur içinde yatsın inşallah!...

Ters Pabuçlar dedi ki...

başnız sağolsun..

Cosmic Çicek dedi ki...

başın saolsun..

Benden Bizden dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah size sabırlar, ona da huzur versin.

denizanasi dedi ki...

çok üzücü.. ama maalesef kaçınılmaz. başınız saolsun..

Efe ve Eren dedi ki...

Başınız sağolsun

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

allah sabır versin. başınız sağolsun.

Bugday Tanesi dedi ki...

Başın sağolsun OİP
Fazla söz manasız...

sirâr dedi ki...

Oipim cennette buluşmak ümidi ile... Basınız sag olsun !

anne kaleminden dedi ki...

başınız saolsun...

Aklımdakiler... dedi ki...

1,5 seneyi geçti biz de aynı hislerle sarsılalı.. O kadar iyi anlıyorum ki şu an seni.. Başınız sağ olsun..

nazpek dedi ki...

sözün bittiği yer ne denilebilirki
Başınız sağolsun

Adsız dedi ki...

Babanızın mekanı cennet olsun. Allah sizlere sabır versin. Ne mutlu ki babanız kalanların güzel anılarla hatırlayacağı bir hayat geçirmiş.

nagişim dedi ki...

ölüm heryerde ölüm hepimize...daha öncede bloglarda ölüm haberi okuduğumda gözyaşı döktüm..sonra bi gün ben de aynı acıyı yaşadım abimi kaybettim.. sen babanın durumunu yazdığında annen gibi düşündüm ben de.. çok çekmese diye allah sevdiği kulunu yanına alırmış..sen hiç üzülme acı biyere gitmiyor ama hafifliyor paylaşıldıkça ben de paylaşıyorum acını... başın sağolsun..mekanı cennet olsun inşallah!!

Pinky dedi ki...

Başınız sağolsun :( Allah sabırlar versin.

Euphoric dedi ki...

Başınız sağolsun.
Mekanı cennet olur inşallah

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin Oipcim,huzur içinde uyusun.Allah geride kalanlara sağlıklı uzun ömürler versin insallah.
Arkadaşın rrh .

AFunda dedi ki...

Huzur içinde uyusun. Sabırlar diliyorum.

Judy Abbott dedi ki...

Başınız sağolsun, Allah gani gani rahmet eylesin. Ne mutlu sizin gibi bir evlat yetiştirmiş, hatırası hep yaşayacak.

Selen dedi ki...

Çok üzüldüm OİP, nur içinde yatsın babacığın, mekanı cennet olsun inşallah. Sana ve ailene sabırlar dilerim.

firdevs dedi ki...

Basiniz sagolsun :(

LaMa dedi ki...

Kelimelerin kifayetsiz kaldigi durumlar. Herkesin, ker kayibin yeri ayri ama kucuk kizlarin babalarinin yeri cok ayri...
Mekanlari cennet olsun insallah

Cigdem dedi ki...

Basiniz sagolsun, nur icinde yatsin babaciginiz.

morkoyun dedi ki...

Basiniz sagolsun, ben de sabir diliyorum.

bembi dedi ki...

Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun, sabırlar diliyorum..

Adsız dedi ki...

Simdi gozlerini kapa ve babani dusun, nurlar icindeki bizim kucuk sandigimiz ama onun icin aydinlik ve huzurla dolu kocaman mezarinda "oh be" diyor, evlatlarimi iyi bir sekilde yetistirdim, iyi bir insan olarak sinavimi tamamladim. Hic de korkulacak birsey degilmis olum, simdi huzur icindeyim " diyor... Hep guzel hatirlar, guzel anarsiniz insallah. Mekani cennetin en guzel yeri olsun. Basin sagolsun Oipcim, cok uzuldum... Sumeyye

b. dedi ki...

basiniz sagolsun, sabirlar diliyorum.

Selen dedi ki...

Basiniz sagolsun...

Handan dedi ki...

Benim babacığım da doğum gününde vefat etmişti. Allah rahmet eylesin, sizlere sabırlar versin.

Hülyanın Tunası dedi ki...

başın sağolsun oip. eminim gittiği yerden sana bakıp gurur duyuyordur. allah sabır versin kalanlara

ESHUR dedi ki...

Başınız sağolsun...Allah sabır ve dayanma gücü versin...

FotografikHatiralar / Ülkü dedi ki...

Oip'im,
İnsan doğası o kadar tuhaf ki, öyle mucizevi ki...

Vücut yeni olan acı bir olaya, bir kayıba karşı 40 günde kendini ancak alıştırabiliyormuş.
Dinimizdede o yüzden 40 çıkması varmış.

Ama bu 40 gün gerçekten mühim, zararsız ziyansız atlatmak lazım. Yani senin vücudun bu acıya kendini hazırlayıp buna alıştırırken sende yardımcı ol. Ol ki sağlığını kaybetme.

Ablam 15 yaşındaki (tek çocuğu) oğlunu kaybettiğinde, herşeyi red etmişti. Günlerce yememişti, içmemişti, yıkanmamıştı, uyumamıştı bile tek yaptığı yazmaktı elinde defteri sürekli bir köşede yazdı. Bana bir tek bu iyi geliyor diyordu. Çünkü hiç biriniz beni anlıyamamazsınız, hiç biriniz çocuğunuzu kaybetmediğiniz için benim duygularımı bilemezsiniz. Gerçekten 40 gün sonra hafifledi bu herşeyi red etmeleri, ben de bu tecrübeyle gördüm ki gerçekten zaman önemli... Elbet unutulmuyor ama o acıya alışmak gerekiyor yoksa sadece kendine değil çocuklarınada bu ruh halinle zarar verirsin istemedende olsa...

Seni en insan yanımla sımsıkı kucaklıyorum...
Acını paylaşıyorum yürekten...

Tabiat Ana dedi ki...

başınız saolsun mekanı cennet olsun.

numit dedi ki...

guzel dostum, yazdıklarını okumak istemiyorum,izinliyim babamın annemin yanına geldim 2 gun sonra donucem,senin acın benim acım oldu,okuyamadım yazını.. dayanamadım.. babama bakamadım.. çok huzunluyum çookk.. Allah sabır versin..

NzN dedi ki...

canım oip,
ruhu ışıkla dolsun babacığının, sizlere de sabırlar versin...
sevgiyle....

FADİŞ dedi ki...

Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun, sabır diliyorum.

Anne dedi ki...

allah sabırlar versin tatlı oipcim.. eşinden de allah razı olsun desteğini hiç esirgememiş..

güzel babanın mekanı cennet olsun inş..

pommeler dedi ki...

basınız saolsun oip Allah sana ailene sabırlar versin yolu ışık olsun babacığının

Deli Anne dedi ki...

sana sımsıkı sarılıyorum.

Latife dedi ki...

Sonsuz bir ayrılık değil Oyibim. Unutursan ayrılırsın. İnsan sevdiğini nasıl unutur. Aklına gelmediği bir gün bile olmayacak. Anımsamanın onu sana yakınlaştırdığını düşün. Zihninde güzel anılar, kulağında sesi... Babanla çok güzel anıları olan bir evlat olduğun için, dedesiyle muhteşem günler geçiren çocukların annesi olduğun için ne mutlu sana.
Uzaktan kucaklıyorum seni sevgiyle...

ayça dedi ki...

başın saolsun((bende babamı annemin doğumgününde aynı hastalıktan kaybettim daha 55 yaşında(((
ne gelin olduğumu gördü,ne bebişimi...
http://cirtlakpepe.blogspot.com/

Pınar Büyükgüral dedi ki...

Başınız sağolsun Oip'cim, üzgünüm çok:(
Geride kalan tüm sevdiklerine sağlık ve sabırlar dilerim.

Twin dedi ki...

Başınız Sağolsun...
SEVGİLER...
Neval

Kremali'nin annesi dedi ki...

Allah babaniza rahmet size ve ailenize de sabir nasip etsin. Babasiz kalmak, ozellikle de kiz evlatlar icin, yarim kalmak gibi bir sey. Yillar var ki bu yarim kalmislik duygusuyla yasiyorum ben. Rabbim, sevgisiyle bizi kusatan ve hayata tekrar tutunmamiza yardimci olan diger sevdiklerimize saglikli uzun omurler versin insaallah. Icten sevgi ve dualarimla...

Wicked_Stardust dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Size de bol sabır diliyorum.

Evimin dekoratörü dedi ki...

OİP, ben şimdi okudum bu yazını :( Allah Rahmet Eylesin, Mekanı cennet olsun inşallah.Allah hepinize sabır versin.

Özlemce dedi ki...

Başınız sağolsun.Allah sabır versin.