Sayfalar

29 Mart 2012 Perşembe

Haber Analiz: Çatır çatır çatlasınlar çok güzelim

22 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Bunlara kim inanır tabiki Kadir İnanır:))Soğuk oldu ama çuk oturdu.

derya ö. dedi ki...

Ebru'dan sonra çok iyi geldi valla oyyip:))Özlemişimmmm:))) Fotoşopsuzmuş,ahahahaha, ay bayılazaaaammmm:)))

İçimden Geldiği Gibi... dedi ki...

Bayılıyorum bunların fotoshoplu özgüvenlerine...:)))

_ayca_ dedi ki...

ayy süper olmuşşş :)

sesiber dedi ki...

Zaytung dergileri gibi olmuş, ben inanamıştım ilk gördüğümde. Mari Kıler'in bittiği andır. Desa'yı da bu kadın yüzünden silmiştim defterden. Heryere bulaştı bacımız.

ruzgarligunlervegeceler dedi ki...

Benzer uygulamalar için bkz:
http://www.bratz.com/en-us/section/product/dolls/trend-it/512561M/

:)))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

bu çatır çatır çatırtılardan kafam çatlayacak.bu kadar da kıskanılmaz ki ayol :)

KelebekGibi dedi ki...

Hehee, bayagida dogal bir fotoymus dogrusu :P

anne kaleminden dedi ki...

hehehe süperdii :))

neslihan dedi ki...

izlenimler mükemmel :) özlemişim seni çok yaa.

kara kitap dedi ki...

orantısız güç ha!!! öpüyorum seni zeki kadın :))

derbay dedi ki...

bişi diyim mi :)) ben bu fotonun ham halini gördüm hehe, nanik ona :P

ddp dedi ki...

Seda Sayan'ı kim kıskanır ya çok güldüm ehehe:)))

A-H dedi ki...

1 metrelik boyuna da 1.69 demis ya hahahahaha takintinin her turlusu var bunda :D

İlknur dedi ki...

çok hoşsunuz :)
güldüm sayenizde :)

Ters Pabuçlar dedi ki...

hayatıma giren erkekler beni anlamadı demiş!türk kadınları kendini anlayan erkek aramaya son versin seda türkiyede büyük bir istatistiği elimize veriyor onu anlayan çıkmadıysa diğerlerinin bulma ihtimali binde bir kadar düşük ihtimal neticede kadın türkiyedeki heriflerin yarısını elden geçirdi:))

Evimin dekoratörü dedi ki...

Ahhahahahh... Kimi kandırıyor yaa..Çok güldüm. Bu kafa bu vücuttaysa habire tepe taklak oluyordur denge bulamamaktan :D

numit dedi ki...

işte geldin burdasın.. sen bu işte ustasınnn....
:))

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

neyse ajda pekkana bişey olursa, seda sayan tahtına oturur :))

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben de Zaytung haberi sandım görür görmez. Şaka gibi cidden :)

Sittirella dedi ki...

Surata iyi bakınca Epru Şallımın çakma sarışın aplası gibi durmuyorsa ben de bi'şi demicem :D
Ay dur dur, bakıp bakıp gülüyorum :)
Makyaj bile yokmuş! Ahahahahahaaahahaaaay! bayılazam! :D

dukandiyetitariflerim dedi ki...

harikasın:D
ahahaha:DD