Sayfalar

24 Nisan 2012 Salı

40 göbek atam dede

Beni bilen bilir. Kırmızı, uçlu Rotring kalemsiz yapamam. (bilmeyen de bloga 2 sn. bakınca anlar sanırsam) O benim uğurum. Kutukafanın ebesi, tüm çizimlerimin ebe ninesi.

Ben o kalemi kaybettim. tam iki hafta önce... Şöyle dedim:


Valla çok üzüldüm. Bu seriden yani sade olandan kalmadı artık kırtasiyelerde, hep böyle janjanlıları falan var ve ben pek sevmiyorum onları.

Herkesler üzüldü benimle.... Pratik Anne de.
Hatta şöyle de çok tatlı bir tekerleme söyledi. Ve ısrarla da ekledi: "bu çok işe yarar, kalemini bulunca haber ver, 40 göbeği atalım" dedi.


Bugün kargodan bir çift kırmızı, OİP tipi (!) sadeli, kırmızılı Rotring çıktı:)
Ethem dedeyi beklemeyen Pratik Anne, teee Amerikalardan bulmuş, bir çift yollamış bana. Adı üstünde hem anne, hem pratik kadın kendisi. Bir daha kaybolursa diye yedekli yollamış:))

Canım Burcu. 
Tatlı, samimi, mütevazi, düşünceli arkadaşım.
Cidden çığlık attım paketi açıp bunları bulunca.
Çığlık da attım, göbek de:)


İçimizi aydınlatan, umut, mutluluk ve ilham veren küçük uğurlarımız,
kocaman kalpli, güzel dostlarımız hiç eksik olmasın hayatımızdan...

*Rotring, sana bir çift lafım var:
- Bu sadeli kalemler neden Türkiye'de yok?
- Kurumsal blogun olsa bu kadar reklamın olmaz, hayırsız :))

15 yorum:

deniz dedi ki...

ne kadar güzel:)

Adsız dedi ki...

Hahahaa:) 40 gobek at yoksa kaybolur Alimallah :)Sumeyye

Joy dedi ki...

yaaa çok tatlıı^^ ben de sevindirik oldum bi:)

kara kitap dedi ki...

senin bu kırmızı rotring'in aynısından bende vardı lisede almış ve üniversiteyi bitirene kadar kullanmıştım. üniversite sınavına bile kendisiyle girmiştim.uğurlu kalemimdi.sonra yüksek lisans yaparken kayboldu. ben daha sonra yüksek lisansı bıraktım, o günden sonra hayatta bir uğursuzluk musallat oldu yakama sorma gitsin. yıllardır ben de gördüğüm her kırtasiyeye dalar bu eski tip rotringlerden ararım.ama hep tombullarından var. artık üretmiyorlar diye düşünüyordum,ama demek teee amerikalarda varmış.pratik anne gerçekten çok iyi yapmış, uğurlu kalem olmayınca kareli deftere çizilmiş kutukafalar öksüz kalırdı. :))

hem gerçekten makyaj bloglarına bir sürü ıvır zıvır gönderiyor firmalar. sana neden bir rotring kalem gelmiyor? cık cık cık kınıyorum... hey rotring şu resimdeki kırmızı, eski tip kalemlerden niye üretmiyorsun kardeşim. evet 40 göbek atalım belki üretir.

bu arada 12 yıl önce kaybettiğim kırmızı uğurlu rotringimi bulan arkadaş kimbilir hangi büyük firmanın genel müdürü ve kaç bin dolar maaş alıyor, ahhh ahhh!!! :)))

Selen dedi ki...

Ben de bu eski tip Rotringlerin hastasıyım. Lisede bunun pembe alacalı olanı benim uğurlu kalemimdi. Üniversite hayatımda kahverengisinin her kalınlıkta olanını kullandım. Malum o zamanlar teknik resimler hala elde çiziliyordu. :P Bir tanesini saklıyorum hala. Yeni tombik olanlarını ben de sevemedim hiç.

ebygale dedi ki...

Gözün aydın OİP, yahu ben de bir şeyim kaybolduğunda hep hatırlarım Ethem Dedeyi, 40 göbek zor gelse de. Sevgiler...

FADİŞ dedi ki...

Güle güle kullan, böyle arkadaşa can kurban:)

Deli Anne dedi ki...

ne güzel ne güzel olmuş..:)

Sittirella dedi ki...

Ben uğurunu kaybettiğini okumamıştım OİP'im :/
Nasıl kaçırmışım bunu arada ya?
Geçmiş olsun ile gözün aydın! demek arasında bi' yerlerdeyim şu an :)

Bi'de kalemini bulursan var ya... dadından yinmez :)

Çok güzel yapmış pratik anne, ne mutlu sana böyle güzel dostların olduğu için :)

Cincüce dedi ki...

Vuhuuuuu!
Bu hafta okuduğum en güzel yazı oldu bu! Güle güle çiz OİP, Pratik Anne'ye de helal olsun!

medura dedi ki...

Geçmiş oldun. Ben kırmızısını ilk defa görüyorum. İnşallah ikimiz de buluruz :)

Axius dedi ki...

Valla da billa da işe yaradı. Bu sayede kayıp 2 yüzüğümü buldum...Teşekkürler OIPcim ve Pratik Anne!!!

Nuray İlbars dedi ki...

Kaleminize kavuşmanıza sevindim. Onu size gönderen arkadaşınızın inceliğine bayıldım..
Güle güle kullanın:-)

Leylək Xəlifə dedi ki...

40 göbek atam dede :)) Çok komik olmuş. Kalem de pek güzel. Şükür kavuşturana :)

Adsız dedi ki...

Keşke bu eski ince modelleri amerikadan hangi adresten temin edebileceğimizi de yazsanız.
hadi nolur yazın yazın