Sayfalar

29 Nisan 2012 Pazar

Babalar ve Kızları

Tüm "babasının kızı" olanlara gelsin....

9 yorum:

write to me often dedi ki...

Ah, Allah kimseyi babasız bırakmasın. Anne muhteşem bir şey ama bir kız çocuğu için baba bambaşka...

maviumut dedi ki...

her ne kadar babamı 3 ay önce kaybetsemde:( bende babamın kızıydım.ve hep öyle olacağım...çok güzel olmuş.gece gece duygulandım..
çok özledim babamı ben..

Handan dedi ki...

Canım babam, 13 yıl oldu aramızdan ayrılalı ama ben de hâlâ babamın kızıyım, bakışlarını hissetmediğim bir gün bile olmaz...

Anne kurabiye dedi ki...

teşekkürler oipcim.. uzun yıllar oldu babamı kaybedeli, ama babasının kızıyım hala..hiç değişmedim,hala..

Nesrin dedi ki...

tşkler :D tatlı bır babanın yaramaz kızıyım ben

bilge ve annesi dedi ki...

Ah oip benim içinde gelsin o zaman

Deli Anne dedi ki...

ben öyle oldum mu o zamanlar anlayamadım ama sanırım içten içten babamın kızıydım... ben de üstüme alınmak istiyorum o sebepten:)

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, sitenizi tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu eder.

ebygale dedi ki...

ben öyleyimdir. teşekkürler..