Sayfalar

10 Nisan 2012 Salı

Ecnebi çocuk

Çizim için tıklayın

Bize ecnebi çocuk geliyor. Çocukluk günlerimde duyduğum bir şehir efsanesiydi, ecnebi çocuk misafir etmek. Çok fantastik, çok havalı gibi bir şeydi o yıllarda. Ankara'da yaşayan kuzenim anlatırdı ballandıra ballandıra: "23 Nisan'da bizim okulda isteyenler yabancı öğrenci misafir ediyorlar" diye. Ben de her ne sanıyorsam artık, özenirdim.

21 Nisan'da bir Romen çocuk misafir olacak bize. Bir hafta kalacak. Bora çok heyecanlı.

Bilen varsa söylesin, ne yer, ne içer bu Romenler. Birazda turistik ve kültürel faaliyetler planlamak lazım. Hadi aklınıza gelen güzel fikirleri paylaşın benimle. Türk misafirperverliğini gösterelim bacaksıza :))

7 yorum:

deniz dedi ki...

Adalara götürün.
Yaprak sarma ya da mantı yapın.

Sonra da bizi olabildiğimizce normal görsün tanısın diyerek her zaman olduğunuz gibi olun:) çünküüm siz harikasınız..

(cheesecake yaparsanız beni de çağırın)

Adsız dedi ki...

gecmis olsun Oipcan, kendine dikkat et. Elini cok fazla kullanmaktan carpel tunnel olmus olabilirsin. Bi bandajla sikica sar ve bi donem dinlendir. Ben de bilgisayarda cok vakit gecirdigim donemlerde ve catering yaptigim donemlerde acisini cok cekmistim ama dikkat edince gecti. Bir de homeopatik kremler var, cok rahatlatiyor. Turkiye'de bulamazsin sanirim ama internetten alabilirsin. Traumeel ve Arnica. Ikisi de neren agrirsa surunce aninda geciriyor.

Bu arada senin Roman cocugu A Be Kaynana sarkisi esliginde oynarken karsiladigini hayal ettim ve cok eglendim:) Sumeyye

Gulcin dedi ki...

oip gecmis olsun. boyundan vuran birsey belki de. ah bu bilgisayarlar :(

ecnebi cocuk olayi ne onemliydi hakikaten. miniaturke goturun oip benim anladigim gelen her ecnebi cocuk oraya bir goturuluyor :)

sizin evde mutsuz olmasi mumkun mu zaten eminim cok eglenecektir :)

kuzunun annesi dedi ki...

Yemek olarak steak , pirzola falan yap bence . Avrupalılar bizdeki kadar sebze tüketmediğinden , bizim evin romen misafiri 2-3 gün sonra et diye sayıklamaya baslamıstı. Bende vurmusum kendimi zeytinyaglıya sebzeye nedense o hafta :))

Euphoric dedi ki...

Bize de Sudan Dan gelmisti kucukken..cok guzel anilari olacak Bora nin :) ne mutlu ona

Cocukla Cocuk dedi ki...

Romenler ne yer ne içer bilmem ama kıskandım sizi. Çocukluktan kalma bir şey sanırım aynen 23 nisan dönemi ankarada ki kuzenlerimi kısaknırdım hep:) İyi eğlenceler

Nikki Twinkie dedi ki...

Çok kıskandım,küçükken en çok istediğim şeydi yabancı bir çocuğu eve davet etmek.