Sayfalar

16 Nisan 2012 Pazartesi

Totem nedir bilir misiniz?

Totem nedir bilir misiniz?
Ben bilmiyordum:)

Garip ama gerçek, futbolla hiç bir ilgimiz olmadığından ilk defa bu kampanya aracılığı ile duydum. Futbol maçlarında uğur getirdiğine inanılan durum, davranış, eşya vs. bunlara totem deniyormuş meğer.

Philips Smart TV'nin internet ve sosyal ağlar üzerinden yürüteceği yeni yarışması için ben de totem karikatürleri çiziyorum.

Philips için tasarladığım şu fanatik arkadaşın totem maceralarını, www.toteminipaylas.com adresinden ve yakında facebook üzerinden (www.facebook.com/Philipstvturkiye) takip edebilirsiniz.



8 yorum:

Ayla dedi ki...

Uzmanlık alanımdır,şimdiye kadar zilyon tane totemin oldu,bu konuda yaratıcı sayılırım yani galiba.Özellikle babamla seyrettiğimiz futbol maçları totemlerle birlikte çok zevkliydi

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

İlk aklıma gelen isim : AYLA :)

Eva dedi ki...

"Top"lu Uyuma çok güzel olmuş eheh onu da yeni duyuyorum. Mesela çok sıkı Fenerbahçeli bi' ailem var. Babam maçlarda kimsenin konuşmasını yorum yapmasını izlemez. Tek başına izler. O esnada yanına gidip soru soracak olursak kesin ve delici bi' bakışla karşı karşıya kalırız. Derbiler bu şekilde geçiyor, diğerleri sıkıntısız eheh

Sittirella dedi ki...

Şahane!
Tebrik ederim, OİP'im :)
Bugüne dek, çok güzel işlere imza attın, daha nice güzel işlere de imza atacaksın.
O 'top'lu uyumanın sol alt köşesindeki üç minik harf... 'OİP'... benim gururlanma sebebim.
Seninle gurur duyuyorum(z) :)

Esra Yağız dedi ki...

sizi yeşil sahalarda görmek ne güzel :D

zeys dedi ki...

totemlerı severm :)
bu arada blogunu yenı kesfettım.takıpteyım benımkıne de beklerım :) Sevgıler :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Cocukla Cocuk dedi ki...

Yakın arkadaşlarımdan birinin var, maç günü/ saati, odada kimse olmayacak özel koltuğuna oturup izlenecek o maç, bir dolu detay daha var bunun yanında terlikleri yanda duracak , vs... Bir de kazanılan maç günü gelen bir misafir varsa artık her maçta o gelmeli eve, kazanmak için :) tam tersi de geçerli takımın kaybettiği gün geldiysen maç günü o eve giremezsin :)

Adsız dedi ki...

bende totem yapmak istiyorum ama nasıl yapıldığını bilmiyorum özetleyebilir misiniz?