Sayfalar

11 Mayıs 2012 Cuma

Cuma'ya gittim dönücem

Hepsine aynı aşkla bağlı olduğum için bir türlü öncelik sıralamasına koyamadığım yaratıcı fikirlerim, paylaşmak için can attığım zibilyon tane projem var.

Az yazıyorum diye sanmayın ki buralardan uzaktayım. Son derece hareketli, renkli, heyecan verici iş yaşantıma ve onunla aşık atmaya çalışan çizerlik macerama yetişmek için bin Oyip gücünde koşturuyorum. Ne yardan ne serden vazçememek dedikleri bu olsa gerek.

Yol aldıkça, ürettiklerimi sizlerle paylaştıkça mutlu oluyorum. Dün gece haber verdiğim gibi Filin Banyosu, Hollandalı oldu. Üç dilde on binlerce çocukla buluşan bir projede yer almak nasıl büyük bir mutluluktur anlatamam.

Madem mutlu bir Cuma bugün, oturduğumuz sandalyede, koltukta biraz tempo tutmanın ne sakıncası olabilir ki ;) İşe sarılmadan önce, biraz aylaklık etmek için Cuma'dan daha güzel gün olur mu hiç?

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Filin Banyosunun Hollandalı oluşunu Özgür anne den duymuştum. Gönülden tebrik ediyoruz. Masallarınızıen az çocuklar kadra seviyor ve yeni güzel haberleri bekliyoruz