Sayfalar

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Oiprocs geldi hanım!

14 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

Acaip tutar bu be oipim :) Hemen başla prototip üretmeye!

kuzunun annesi dedi ki...

Ahanda benim ayak tipim , bu yüzden crocsu hep 1 numero büyük almak zorunda kalıyorum ben

mynameismelis dedi ki...

HAHAHAHA, çok güldürdün ya beni sabah sabah! Bir tane reca edebilir miyim lütfen :)

kara kitap dedi ki...

canımsın sen,seviyorum seni :)) yaratıcı ve her türlü soruna parmak basıp çözüm üreten oipim. :)) crocslardan hiç hazetmeyen bana bile oiprocs'lar şirin ve alabilitesi yüksek göründü.

cenebaz dedi ki...

Aynı benim ayaklar. Burnu açık crocs üretilse daha da iyi olur:)))

Sittirella dedi ki...

Hiç!
Halbüse, bütün parmaklar sıralı mı ki?! :)
Her derda derman OİP'im, beş dakkede çözüvermiş bizim derdimizi :)
On puan, nonpuanonpuan, yüz puanla OİP şampiyon :)

bolkepce dedi ki...

Hahha. Yine süper. Doğrusun böyle de bir ayak var :))

Latife dedi ki...

Ay hiç böyle düşünmemiştim çünkü benim parmaklarım sıralı :))) Başa gelmeyince bilemiyo insan tabi. Supersin :)

Esra Yağız dedi ki...

sen bu yaratıcı fikirlerle benim nazarımda nobele adaysın oipçim! :)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

yaa, bütün parmaklar sıralımı ki sanki...
Benim ikinci parmak almış başını gidiyo, ortadaki ona yetişmenin derdinde, baş parmak kalınlığından utanmış kalmış öyle mahsun...
Ama neyseki artık OİProcs var:)

Hashkini dedi ki...

benim ayaklarım hemde benimki parmağım asileri asisi, bayağı bildiğin fırlak böyle :) açık ayakkabı giyemem baş parmağımın önü boş kalır o derece. bir tane alım lütfen :)

Dilek Özenel dedi ki...

Yuru be oip! Kim tutar seni:))

Seyhan Çelik dedi ki...

Bende sahtesi var, ucu yuvarlak =)

OiP dedi ki...

Seyhan,
mantıklı :))