Sayfalar

23 Mayıs 2012 Çarşamba

ÜZÜLME

17 yorum:

_ayca_ dedi ki...

çok doğru... ben de öyle yaşamaya çalışıyorum elimden geldiğince, kardeşim hep "üfff ne kadar rahatsın gıcık oluyorum" diyor :)

MadamB Fashion dedi ki...

Ne kadar doğru olmuş

madambfashion.blogspot.com

Çiçeklendim dedi ki...

Doğru...

derya ö. dedi ki...

çok haklısın oyyip:(((

Sittirella dedi ki...

Yine çizmişsin OİP'im :/
Bu defa acıtanından...

ebygale dedi ki...

Ne kadar haklısın, ne kadar oyalıyoruz kendimizi yüzeysel, günlük sorunlarla değil mi?

kara kitap dedi ki...

bunu ne zaman çizdin bilmiyorum,ama eğer dün çizdiysen havada bir hüzün kokusu varmış galiba.benim de dü gece 11 civarlarında abim aklıma düştü ve içim yine cız etti. günlük hayhuylara belki de gerçekte içimizde olan yaraları görmezden gelmek için üzülüp duruyoruz. alttaki acının üstünü örtmek için saun köpükleriyle oyalanıyoruz.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

oip seni seviyoruz ..

Gulcin dedi ki...

ne guzel demissin OIP icimizdeki bosluklar olmasin da. ama sen de uzulme ya da az uzul ya da bilemedim :(

ucanbalon dedi ki...

:( Henüz yitip gitmedi, ama gözümüzün önünde eriyişi ve çaresizliğimiz beni mahvediyor, beklemekte çok üzücü, hele de bu bekleyişte iç bir şey yapamıyorsan:(

Swift dedi ki...

Allah sabırlar versin içinde boşluklar olanlara. Zor tarifi yok ki:(

mynameismelis dedi ki...

Önce seni okudum, çok hak verdim, içlendim. Ve bundan tam 5 dakika sonra bir arkadaşımın oğlunun şu anda çook ciddi bir operasyonda olduğunu gördüm. Haklısın hem de ne kadar... Hayatta gerçekten "zor" olan şeyler var ve aslında bu "zoru" görmeden, yaşamadan neleri dert ediyoruz. Allah zorda olanların yanında olsun...

Esra Yağız dedi ki...

that's right!

babycakes dedi ki...

Galiba arada bir birşeylerin bunu bize hatırlatması gerekiyor... Bazen bir haber bazen bir gülüş bazen bir haykırış bazen de kutu kafa..

nalan dedi ki...

hem de aramızdan yitip gidenler gibi. dost sufi gibi :(

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

cok cok cok dogru olmus
canından can gıttı zaman hıcbırının bı onmı kalmıyo aslında

gps87blog dedi ki...

çok ama çok doğru...