Sayfalar

22 Haziran 2012 Cuma

Batının icadı: Crocs

10 yorum:

Gulcin dedi ki...

hedefe varmaz bile o OIP :)

Sittirella dedi ki...

Yarı yolsa düşer :)
Annelere özel kurs lazım bu durumda OİP'im :)

OiP dedi ki...

Gülçin & Sitrella,
ayrodinamik açıdan da olmaz diyosunuz yani :))

Sittirella dedi ki...

Pamuk helvayla Harakiri ne kadar gerçekleştirilebilirse... annelerin hedefi tutturabiliritesi aynı oranda mümkün işte :)))

Gulcin dedi ki...

tabi yurdum annesi ona da bir care bulabiliur mesela o anda elindeki toz alma bezini yikistiriverirse icine o zaman olur bak OIp degil mi Sittirella :) :)

kuzunun annesi dedi ki...

hahaha

kara kitap dedi ki...

e o zaman burdan bir duyuru.bir dahaki anneler günü hediyesi belli oldu.her anneye bir crocs.

sevmiyorum ben o plastik terlikleri. asla bir crocs'um olmayacak.ben geleneklerine bağlı bir anneyim. gerçi ben terlik değil koltuğun yastıklarını fırlatıyorum. :))

Sittirella dedi ki...

Yurdum annelerinin pratik çözümleri şeytanı istifaya zorlar.
Bence de 'he' Gülçin :)
Dedim ya; gerekirse kursa giderler, ''Crocs ile hedef nasıl onikiden vurulur?'' dersi alıp yine de tuttururlar :)

OiP dedi ki...

Sittirella & Gülçin
annelerde yaratıcılık bitmez. elbet yolunu bulup, Crocs'u bile dize getirirler :))

Kara Kitap,
Yastıklar da silikon elyaf oldu, mertlik bozuldu ya neyse :)) crocs rahat bak, demedi deme :))

Ashley ★ dedi ki...

:D