Sayfalar

14 Haziran 2012 Perşembe

Kadınlar Abartır Vol. 3


10 yorum:

bokbocesii dedi ki...

:) Abartmak kadınlıgın şanındandır, ayrıca, evet, abartmayan bizden degildir :)

Gamlı Baykuş dedi ki...

Kadınlarda abartmanın sonu yok. 9'unda da abartır kadın 99'unda da. Abartmayana kadın demezler bizim orda!

Sittirella dedi ki...

Bu baş ağrısı abartmayı annem iyi bilir. Sırtları ağrır, enseleri tutulur :)
Ben de bazen çok abartırım, parfüm sıkarken bile...
İki fıs! yeter.. yok, boca etmeliyim :)
Sonra; buram... buram kokarım :P

Abartmayan bizden değildir OİP'im :)

kara kitap dedi ki...

ben az önce üç gecedir çok yoruluyorum.bellerim sırtalarım,boynum ağrıyor,bugün tv karşısında miskinlik yapayım.miskinlenirken de o titreşimli kemerimi göbüşime takayım, boş durmayayım diye düşünmüş idim. molam da bir de sana uğramıştım ki... tamam tamam ben de bir kadınım. :))

a little bit of my life dedi ki...

ben bu kutu kafayı seviyomm yaa =)) tabii yaratıcısı olduğundan sana da boş değilim oip =P çok eskiden bi iki defa yorum yapmış olabilirim gerçi ama daha fazla içimde tutamıyorum duygularımı, gizli gizli gülüp gitmeyeyim dedim.. =))

Esra Yağız dedi ki...

iki gece üst üste eve geç gelen kocaya "her gece sokaklardasın" diye ahkam kesmek (adam iş icabı dışarda olduğu halde ve bunu bile bile)abartmak bize mahsus elbet oip'im
ay bellerim, başlarım derken de annemi gördüm sanki :D

Cocukla Cocuk dedi ki...

kadınlar abartır, yay burcu kadınlar mesela ben, daha bir abartır. Bazen ağzımdan çıkan kelimelerde hep bir pekiştirme bulup gülüyorum krndimr

ChunLi Beauty dedi ki...

:)) abartmakta üstümüze yoktur!

beyhan islam dedi ki...

devam eder gibi bu :)

OiP dedi ki...

yazdıklarınız bile yeter devam ettirmeye :))