Sayfalar

19 Haziran 2012 Salı

Kadınlar Abartır

Tamam anladık kadınlar küllüyen abartır da, kozmetik, estetik sektörü bu kadar mı dur durak bilmez?

Ey Allahım, tey Allam, fesupanallah ve de illallah! Doktor bu ney?

Ağlamak istiyorum sayın okur...

Güzellik fetişleri, estetik cüceleri, kadınlık sömürgenleri... Hepinizi bir mekiğe bindirip, kara deliklerin en dipsizinden, evrenin dönülmez bir köşesine fırlatıcam...

Ba! ba! Mucizevi bir şekilde güzelleştiriyormuş üstelik!?

Yalanını yiyim !


Tipe bak... "Ben ne tür bir salaklık yapıyorum lan?" der gibi bakmıyor mu? :))

Sözün bittiği yer tam da burası abicim....

An itibariyle, bu salaklıklara bakmaktan beyin ölümüm gerçekleştiği için bir süreliğine hizmet dışıyım. Siz de yatıp dinlenin bence....

13 yorum:

semmma dedi ki...

abinin resminden anladığımıza göre bu alet kemik eritiyomuş(:

M.İ.N.İ dedi ki...

At burnuna kelebek konmus

nohut oda dedi ki...

vayyy hemen edinmeliyim bır tane:))

Ashley ★ dedi ki...

Öff amaOip ya :D madem kendi beynini öldryorsun , bizimkinden ne istedin gelde şimdi Tr'ye gitceğine sevin.Tüm enerjim heyecanımı aldın yeminle :D
asdfgfssdg

Sittirella dedi ki...

Ooooo.
Demek sen daha bunların göz kapaklarını kürdanla bastırıp gözü büyütme muhabbetini görmemişsin.
Beyin bir kaç gün kukkanım dışı kalabiliyor.
Hakkaten abartıyoruz be OİP'im! :)

iremmiss dedi ki...

vallaha pes :) :/

pinus dedi ki...

hahaa..biz de küçükken burnumuza muziplik olsun diye mandal takardık..bunlar fikri bizden çalmış anlaşılan...

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

tamam bunlar göz yorar, akıl şaşırtır ama gülme var böyle icatlar garip garip! çocukken ayaklarım sağ ayak sola çekiyor diye ucubik ucubik aparatlar ile forest gump misali gezdim ben GÜLMEEEEE:)))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ay nasıl bir yalan bu ya, çok da inanan bulmuş kendine :)

Selen dedi ki...

haha! nereden buluyorsun bunlari? bravo valla. Sonuncusu cok komik, tuy kondurmus. Ama hic sasirmadim, bu Asya'lilar feci takintili guzellik konusunda. yapmayacaklari yok.

Adsız dedi ki...

Gercekten çok komik haha

Demo dedi ki...

Bu daha neykine neler yapıyoruz biz kadınlar bazen güzellik uğruna ah ahhhhh

OiP dedi ki...

bu artık komik. satış rakamlarını merak ediyorum yalnız, var nıdır alan bilmem?