Sayfalar

28 Haziran 2012 Perşembe

Latife Tunç'un yeni web sitesi için çizdim


Pek çoğunuzun yakından tanıdığı, fotoğraf sanatçısı, doğum, evlilik, nişan, kutlama gibi özel günleri ölümsüzleştiren sevgili dostum Latife Tunç, web sitesini ve logosunu yeniledi.

Bu yeni çalışmada, Latife için keyifle çizdiğim, kendisini anlatan suluboya illüstrasyonlar da yer alıyor. Latife'nin birbirinden güzen fotoğrafları ve OİP çizimleri için tıklayın.

Yine, Yeni, Yepyeni diyen Latifem. Çizimler sana şans getirsin :)

11 yorum:

oZGe dedi ki...

Ben çizimlere bayıldım, nefis olmuşlar. Elinize sağlık.

Benden Bizden dedi ki...

süpper olmuş, ellerine sağlık oipcan :)

OiP dedi ki...

Özge & Benden Bizden
Çok teşekkürler :))

Nihan dedi ki...

hepsi de çok güzel olmuş...Latifenin arabadaki haline bayıldım...ellerine sağlık..şans getirsin ona da...

Esra Yağız dedi ki...

OİP çip çok datlı olmuşlar yaaa, bileğine, yaratıcı zihnine kuvvet maşallah :))

Ramo 1 dedi ki...

Uygun fiyatlarla kaliteli, telsiz ve güvenlik bariyeri, telsiz kiralama hizmetleri sunmuş bulunmaktadır.

Tuppence Beresford dedi ki...

Harika, harika olmus, bayildim... Latife'nin fotograflarini da pek begendim ama. Kendimi baskalarinin bebelerini dikizlerken buldum yine.

Yarin bir gun makyoz filan olursam bana da cizer misin ? :)

asmabahce dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok neşeli olmuş.

Servis dedi ki...

Blogunuz çok güzel.Perde Aksesuarlari olarak tüm paylaşımlarınız adına teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş :D şu sulu boya işini nasıl yapıyorsunuz tablet çizim aracı ile :?

OiP dedi ki...

Adsız,
onlar orjinal boyama, dijital değil. keşke olabilse tabletle

Asmabahçe, Nihan, Esra
Çok teşekkürler :))

Tuppence,
Çizerim tabiy ki, en güzelini sana çizerim :))