Sayfalar

5 Haziran 2012 Salı

Tutmayın beni

Büyük lokma ye, büyük laf konuşma demişler.

"Asla almam" dediğim tabletin peşinde bu kadar koşacağımı bileydim, vallahi de tillahi de demezdim o lafı. Ama dijital dünyaya iş yapınca, kaçınılmazmış meğersem bu tablet işi. Hayır o değil de lanetlenmiş gibi, bana bulaşan herkes de bi ton koşturdu, o çok acayip.

Neyse efenim, uzun çabalar ve atraksiyonların ardından, Wacom Cintiq isimli bu cillop, dün akşam itibariyle elime ulaştı.

Bisiklet alınmış çocuk gibi, havalara uçmuş bir halde hemen kutusunu açıp kurdum merakla. Sadece o kadar mı? Akşam yemeğinde çabuk doydum, oğlanı hızlı uyuttum, sofrayı falan toplamadan oturdum başına. Uykum da gelmedi (!) ha, yatağa 02:00'de gittim zorla.

Bugün ise aklım hep onda. Hani diyorum, izin falan mı alsam acaba bir kaç gün? :))


Tabletimi almak için elin Amerikasında telef olan, bi de yetmezmiş gibi yüklenip taşıyan Sevgili Deniz ve Atılım'a ne kadar teşekkür etsem az. Pssst... bundan güzel bi app yaparız ki biz ;))


9 yorum:

Nihan dedi ki...

Aaaaaa Deniz ile Atılım a teessüflerimi bildiriyorum...bileydim ben de isterdim....güzel günlerde kullan Oip im...

Mr.E dedi ki...

Wacommmm (burada yorum yapan bloggerın salyaları akar)

Güle güle kullan :)

B. dedi ki...

oyy... wacom sevenler nasıl ışıl ışıl gözlerle okudu bunu. güle güle kullan Oyip.

Sittirella dedi ki...

(Kişiliğimin çıkarcı yanı an itibariyle ortaya çıkıyor-eyvah eyvah!)

Ay çok mutlu oldum!
Daha çok kutukafa görücez demek ki! :)
Daha çok çizim görücez -belkim Lady Voo ile kedi Doo bilem çizersin- daha çok gülücüklü olucez demek ki! :)
Hem sen bu hevesle şimdi püüüü-füüüü kadar çizersin! :)
Şaşasın Wacom Cintiq, severim onu çimdik çimdik! :)

OiP dedi ki...

Nihan,
denizlen arılım bir daha da böyle bir işe girişir mi bilmem :)) telef oldular bulana kadar, cancağızlarım :))

Mr. E,
çok iyi anlıyorum :))
teşekkürler

B.
ışıl ışıl gözlerden öperim. teşekkürler

S.Ella
wacom'a güzelleme isimli çimdik şiyrini severler :)) çizicem çok, sıkı dur:))

Nihan dedi ki...

girişirlerse haberim olsun...:))

Hatice KLMC dedi ki...

Güle güle kullan,çok güzelmiş,kimbilir ne güzellikler yapacaksın bununla,modeli nedir,merak ettim :)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Cillopunu güle güle kullan Oip :)

suinci dedi ki...

sen kendine lanetli diyorsunda beni geçemzsin he he bir araba alışım vardı ehliyeti nüfus cüzdanını kaybetmekten tutta neler neler en son aldık geldik oh dedim akşam park ettim sabah çalıştıracağım bi baktım akü bitmiş. arabayı almamda yardımcı oan ustayı aradım bugüne kadar bissürü araba aldım ilk kez seninki kadar sorunla karşılasanı görüyorum demezmi!!! hayırlı olsun :)