Sayfalar

8 Haziran 2012 Cuma

Yüzyılın uykusu


Size de olur mu bilmem?
Yılda bir, bilemedin iki kez kış uykusuna yatarım ben.

Hiç bir kuvvet beni alıkoyamaz o uykudan. En az 12 saat süren dev bir uykudur o. Yüzyıllardır uyumamış gibi, yarı ölmüş gibi, dünya yarılsa uyanmazmışım gibi sefil ve depderin bir uyku.

Dün akşam sofrada son çatalı ağzıma koyarken kapanmaya başladı gözlerim. Kahve içtim kar etmedi. Tek kelimeyle
DEV-RİL-DİM!

Sabah, bir cillop, bir kemiksiz löp et, bir baklavalık yufka yumuşaklığında uyanmış olmamdan anladığım üzere, sanırım biraz zorlamış ve yormuşum kendimi.

Dün akşamki Madonna konserine gidenlerin fotoğraflarına, gazete haberlerine falan bakıyorum da, iyi ki diyorum "bilet alamamışım". Konserde uyuyakalarak, "yüzyılın ahmağı" olabilirmişim az daha:))

7 yorum:

Sittirella dedi ki...

Ben o uykuyu, haftada bir gün muhakkak uyuyorum OİP'im :)
Sen yine yılda bir-iki kezden bahsediyorsun:)
'Kış uykusu' demeyelim, başka yerlerden dokanabilir :)
Yorgunluk uykusu diyelim ona biz, hehe :)
İyi etmişsin... kemiklerine dek dinlenmişsindir umarım ;)

OiP dedi ki...

taş mı taşıyorsun be Ellam? öyle her hafta her hafta :))

valla dediğin gibi, hücrelerime kadar dinlenmişim.

Sittirella dedi ki...

OİP'im, sen de çok iyi bilirsin 'beyin yorgunluğu'nu :/
Akşam eve geldiğimde beynim isyan bayrağını çekmiş, kafatasımdan çıkıp gitmek üzere ayaklanmış oluyor :/
Taş taşısam bu denli yorulmam herhalde.
Bi'de tembellik var bünyede tabikisi de :P
Seviyorum uyumayı :)

Gülşah dedi ki...

Ben de haftada bir yapanlardanım.
Çok seviyorum uykuyu.Böyle uyuyunca ertesi gün enerji küpü olarak yola devam ediyorum

anne kaleminden dedi ki...

ben de 2 ayda bir falan olur öyleee insan yeniden doğmuş gibi oluyor valla :)))))))

Trt1 izle dedi ki...

Uyku Gibisi Varmı Benim'de Öğle Uykuları Cok Hoşuma Gitiyor Cok Tatlı Oluyor..

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun ya! gençsiniz de herhalde?