Sayfalar

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Esnaf anası Oyyip


Allahıma bin şükür, evladımın mürüvvedini de gördüm ya sonunda. 

Kahveden, it kopuktan uzak olsun, işini tutsun diye mutfak harçlıklarımdan artırdığım birikimlerimle Kutukufa oğlum bir tükkan açtım. Ticaret erbabı oldu, dükkan sahibi oldu benim oğlum. Tü tü maşallah!!!! (heyt be analar neler doğuruyor resmen)

Şimdi sıra helal süt emmiş bir anime kız bulmakta. (Valla laf aramızda herkeşler sırada. Bu devirde, böyle yakışıklı esnaf adam bulmuş kaçırır mı kız milleti)

Sonra gelsin torunlar.
Ondan sonra içim rahat :))

** ayy az durun siyatiklerim de azdı bu ara, ameliyyat diyolla! hahaha :D))

7 yorum:

Nesrin dedi ki...

MERHABA
HAYIRLI OLSUN YENİ DÜKKANINIZ GERÇEKTEN İÇİNDEKİ MALZEMELER ÇOK GÜZEL.
SİZE DE GEÇMİŞ OLSUN :)

Joy dedi ki...

Kutukafa'yı elin anime kızlarına yar etmeeem!!

hayırlı olsun ve de geçmiş olsun Oyyip anne^^

kara kitap dedi ki...

eee bu devirde tükkan sahibi, esprili, dürüst, kahraman karakterli, helal boya kalemlerinden çıkmış bir kutukafa daha bulunmaz vallahi...senden de ne kaynana olur be, siyatikler dışında sorun yaratmazsın bence geline :)))

OiP dedi ki...

Nesrin ve Joy ,
çok teşekkür ederim :)) aslen hasta değilim, klasik anne lafı diye eetim o siyatik lafını. yine de sağolun :D

Kara kitap,
haha tarifine bayıldım, öldüm bittim :))

fermina daza dedi ki...

kartpostal var mıdır diye koşarak gittim tükkana! çok güzeller çünkü, kartpostal da olsa ne güzel olurdu diye koşarak geri geldim, bunu yazdım.
olur mu ki kartpostal? :)

fermina daza dedi ki...

eh peki o zaman, boynumu büküp gidiyorum ben :)

OiP dedi ki...

Fermina Daza
ya çok özür. yazmayı unutmuşum :(
kartpostal olacak, yakındır. takipte kalınız :))

çok sevgiler
Oyyip