Sayfalar

10 Temmuz 2012 Salı

Oip's Store > Oip'in Tükkanı anlamında:))




Blog yazdım, çizimler yaptım... İşi büyütüp bir cesaret karikatürler çizdim, ninniler, çocuk masalları, uygulamalar resimledim.

Son beş yılda ben, içimdeki hazineleri tek tek çıkardım, işledim, parlattım... Sizlerin yüreklendirmesiyle ben, hakikaten "kendime inandım".

Şimdi çizimlerim, hani şu hep diyip durduğunuz etsy'de artık. Siz bana nasıl inandıysanız ben de size inandım ve ısrarlarınıza uyup illüstrasyonlarımı tüm dünyanın önüne çıkardım.

Liseyi bitirip, tek başına üniversite okumaya başka bir şehre giden çocuk gibiyim. Haydarpaşa'da trenden inmiş şalvarlı bir Şener Şen'im. Ana-babasının kanatlarından çıkıp, alengirli dünyanın kucağına düşen şaşkın ve tedirgin bir OİP'im.

Burada biz hep bizbizeyiz ya hani: "Bizim OİP, bizim kız, bizim Kutukafa"... Şimdi şaşkın bir müsamere çocuğu gibi sahnedeyim. Ecnebiler, profesyoneller, tasarımcılar, sanatçılar arasında "bir anda belirmiş" bir haldeyim.

Dükkan için çizdiğim illüstrasyonların test baskılarını elime aldığımda ölecek gibi oldum, ellerim titredi. Kalbim dışarı çıkacaktı heyecandan. "Sahi en son bu kadar ne zaman heyecanlanmıştım ki ben?" diye düşündüm. Minnak oğlumu kucağıma aldığımda kalbim böyle atmıştı sanırım...

Bakın bakalım olmuş mu benim sitor?

(Fotoğrafları çeken sevgili eşim yetenekli Bay OYİP'e ve zerafette sınır tanımayan fotomodelim sevgili NES'e çok ama çok teşekkür ederim)

Bir Oyyip çıktı meydane, benziyor ibişin önde gidenine!!!
http://www.etsy.com/shop/OipsStore



24 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

İşte beklenen gün geldi, dükkana hücuuuuum :)

Hayırlı olsun oipcim, bol kazançlar olsun :)

Gamlı Baykuş dedi ki...

Oip'cin, senin adına o kadar sevinçliyim ki sanki kendim dükkan açmış gibiyim. Hayırlı olsuun, bol kazançlar getirsiin.

bokbocesii dedi ki...

Ben bu store işine bayıldım. Bizim OİP miz herkeslerden daha iyi bi kere. Tasarımlar müthiş. Kedilerin MİV demesi bana çok komik geliyor ayrıca :)) Şansınız açık olsun.

Sevgiler

Begüm dedi ki...

Çok guzel olmus.. Bol satışlar.. :))

Gulcin dedi ki...

OPI hayirli olsun! ellerine saglik daha niceleri olsun :) Daha cok kutu kafa daha cok kutukafa gelsin hayatimiza ne mutlu :)

fusionaryinstitute dedi ki...

Çok iyi yapmışsınız, çok heyecanlandım sizin için! Ben bir tane çizimi gözüme kestirdim daha sonra almak üzere.
Hayırlı olsun, bol kazançlı ve uğurlu olsun!

Başakkız dedi ki...

Haberi okuyunca inanin bende cok heyecanlandim ve meraklandim :) Süper olmuşlar, ellerinize saglık, heyecanınızın hiç bitmemesin dileğiyle :)

Sittirella dedi ki...

Gözlerim doldu OİP'im :)
Nasıl sevindim-nasıl gururluyum şu an anlatamam :)
Hayırlı olsun, umarım çok ama çok başarılı olursun benim canım arkadaşım :)

yeliz dedi ki...

hayırlı olsun:)

A-H dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun cok guzel olmus :)
Inanilmaz profesyonel ve guzel gorunuyorlar bu arada hic de Sener Sen modeli degil yani ;)

FADİŞ dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun:)

mynameismelis dedi ki...

Canım benim ya, bravo valla..
Okuyunca beni de heyecan bastı. Tüm aşamaları dün gibi hatırlıyorum... Bol kazanç olsun, daha büyük başarıların ilk adımı olsun. Tebrikler...

saliha kayhan dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel , hayırlı olsun:))

Nurşah dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu uzun süredir takip ediyorum hayırlı olsun..çok güzel olmuş..bana ne oluyosa artık, çok sevindim bende :))

Nihan dedi ki...

hayırlı olsun oipcim, çok çok güzel görünüyorlar...bol kazançlar dilerim..heyecanın katlanarak artsın..

aysema dedi ki...

Kutluyorum ben de, yolun açık olsun...

eflatunkedi dedi ki...

Alkışlardan bir demet :)
Harika işler yapıyorsun Oip, tükkanın hayıllı uğullu olsun, güzellikler getirivisin gali :)

OiP dedi ki...

güzel sözlerinize, dileklerinize ne kadar teşekkür etsem az :))

tunailemacerabasliyor dedi ki...

tebrik ederim hepsi de çokk guzel olmus..basarılar..

architect dedi ki...

Ne mutlu ne mutlu içindeki hazineleri çıkartıp,parlatıp,paylaşmana..Kazancın bol olsun,gerçekten heyecan verici..

ezgi keles dedi ki...

hepsi çok tatlı özellikle kutu kafa serisi. Herşey dilediğin gibi olsun:)

OiP dedi ki...

çok teşekkürler :))

deniz dedi ki...

çok güzel olmuş. duyuralım mecralarda!

... dedi ki...

çizimler çok güzel,hatta kalemi kağıdı alıp defterime çizdim,pek sevimliler.
yeğenlerime çizeceğim yeni kahramanlar edindik :)teşekkürler..
tükkandaki satışlarınız bol ve bereketli olsun dilerim.
pınar