Sayfalar

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Seni çok seviyorum


Dünyanın en güzel ama en tedbirli sarfedilen lafı olsa gerek: "Seni çok seviyorum"

Niyeyse yalnızca "sevgiliye" söylenen halini sevdik, doğal bulduk... Başka kimselere söylemedik, söyleyemedik. İyi mi ettik?

....... 

Ben mesela, anne olunca aklı eren, dile gelenlerdenim. Ondan önce aşık olmadan kimselere durduk yerde diyemedim “seni seviyorum” diye...

Çocuklarıma doğdukları günden beri, kimbilir kaç milyon kez söyledim bu güzel sözü.

Uyurlarken bile "seni çok seviyorum birtanem" demek, onlara sevgiyi en içten haliyle vermek, öğretmek, ne kadar çok sevildiklerini hissettirmek.... Onlar kadar bana da çok iyi geliyor bu.

Onlar da birbirlerine, bize, ailedeki ve yakın çevredeki tüm “çok sevdikleri” insanlara rahatlıkla söylüyorlar bunu. Umarım ömür boyu "çok sevecekleri" insanlar olsun yaşamlarında...

......

Çocuklardan sonra anne ve babama da doyayısa "seni çok seviyorum" diyebildim ben. Babacığıma son anına kadar sarılıp söyledim. Şimdi kah dualarımda kah onu her ziyaret ettiğimde, beni duyamasa da fısıldıyorum usulca. Annemle mesela, her telefonlaşmamız bu sözle bitiyor. Uzakta da olsak, sarılmış gibi, sımsıcak, şefkatle... 

..........

Blogda "seni çok seviyorum" yazanlar oluyordu, ilk zamanlar çok şaşıyordum. Nasıl insan tanımadığı birini çok sevebilir diye. Oluyormuş, onu da öğredim J

..........

İnsan yaşadıkça öğreniyor. Söylemek kadar duymak da öyle güzel ki.

8 yorum:

Sittirella dedi ki...

Daha önce de söyledim:
Seni seviyorum canım arkadaşım :)
Artık garip gelmediğine göre defalarca söyleyebilirim :)

es dedi ki...

seni seviyorum oip..
içimizden biri olduğun için..

Benden Bizden dedi ki...

Seni Seviyorum Oipcim :)
Yazdıklarının altına da imza atıyorum..

Nihan dedi ki...

Seni çok seviyorum Oip.

Adsız dedi ki...

ben de yakın zamanda öğrendim, anne olunca dilimden düşürmedim, seni seviyorum demeyi...çok sevdiğim babacığım zor bir yolda ilerliyor, her yanına gittiğimde bittiğini, tükendiğini görmek beni mahvediyor,babamı çok seviyorum, her kız çocuğu gibi, bu zor günlerinde çaresizken ben ondan daha çok çaresizim...ya oğluma, miniğime nasıl söyleyeceğim o gün geldiğinde, yeri değil ama aynı yoldan benden önce geçtiğiniz için yazmak istedim:(sevgiler

OiP dedi ki...

Sittirellla,ES,Benden Bizden, Nihan
Ben de sizi çooook seviyorum. çok! :))

Adsız,
öyle iyi anlıyorum ki... yazdıkların içimi sızlattı. son ana kadar inançlı, sabırlı, umutlu olun... ve yanında kalın babacığınızın. Allah yardımcınız olsun...

beyhan islam dedi ki...

ben hep cizdigin seylere bakmisim bunca zaman. pek dogru duzgun okumamisim yazdiklarini ama simdi okuyunca cok sevdim.. seni :)

sevgiler
b

OiP dedi ki...

Beyhan,
ne güzel geldi sabah sabah yazdıkların. teşekkürler ve çok sevgiler