Sayfalar

24 Temmuz 2012 Salı

Sıradaki (!)

Bir çocuk üç yaşını devirdi mi, bir su gibi akıp gidiyor.. Tut tutabilirsen zamanı... Dediği gibi minnakımın "ben çooop büyüdüm anne"

Öyle mutlu, öyle güzel, öyle keyifli ki evlat, büyüttükçe yenisini yapası geliyor insanın (!)

Hali, vakti, durumu, mekanı, koşulları, sağlığı müsait olup da çok çocuk yapanları bu nedenle çok iyi anlıyor, çok takdir ediyor ve yetinmeyip imreniyorum...






İçine Soulemama kaçmış Oyip'ten bol minnaklı bir sabah postu izlediniz.

Huzurla, sağlıkla ve sevgiyle büyüteceğimiz evlatlarımız olsun dilerim....
Dileyen herkesin, kendi canından olsa da olmasa da bu sevgiyi tatması dileğiyle...

8 yorum:

deniz dedi ki...

böyle güzel annelere zamanında annemin bir arkadaşının söylediği sözü tekrarlamak isterim:

"sen güzel doğuruyormuşsun, doğursaydın ya biraz daha:P"

gelsinler öperiz, severiz.

özledik

denis

kara kitap dedi ki...

özlemişim böyle bol minnaklı postları. gerçekten gözümüzün önünde büyüdü gitti köfte ayak.daha dün gibi o köfte ayaklarının fotolarını koyuşun. demek çoooop büyümüş :))) insan özeniyor gerçekten, ama bir taraftan da cesaret edemiyor. ben de oğlumun adam tavırlarını gördükçe bazen bir bebek özlemi duyuyorum içimde,sonra da kim bakacak diyorum, bakıcı büyük dert. geçen gün doğum sonrası ücretli izin 1 yıl olacak gibi bir dedikodu dolandı, hemen kafamda çocuk senaryoları kurdum. 6 ay da ücretsiz izin alsam 1,5 yaşında kreşe veririm planları yaparken buldum kendimi.sonra araştırınca öğrendim ki hepsi dedikodudan ibaret.

anne kaleminden dedi ki...

allah bağışlasın çok tatlı, 3 yaş sonrasına katılıyorum...

Benden Bizden dedi ki...

Geçen gün kojoyla konuşuyorduk "Şöyle bir 10 yıl kadar bu haliyle kalsa ne güzel olur" diye :))
Tarifsiz müthiş bir duygu bu çocuk işi, Allah her isteyene tattırsın.
Minnakı da öperim, mıncırırım, koklarım!
Senden çıkanlar cidden çok güzeller her anlamda, bir tane daha çok yakışır walla :P

Sittirella dedi ki...

Delinin aklına çomak düşürmek diye buna diyorlar sanırsam :)))
Kom-pilo teorisi gibim gönderi olmuş ;)
Yerim o minnak döneri ben :)
'Arkşaşı'nı besleyen ellerini öpsünner :)

OiP dedi ki...

Deniz,
çocuk bu güzel olmaz mı? :)) doğurucam da altyapı eksik :))
sevgiler

Kara Kitap,
evet ya, işte onu diyorum. tesis, altyapı olsa millet patır patır doğuracak ama nerde....

Anne Kaleminden,
teşekkürler :)

Benden Bizden
haha yok yeter almıyim. sıramızı savdık, artık kulağımız sizde :D))

Sittirella,
hah işte onu diyorum. iyi oluyor yap diyorum. kompile olur olmaz dinleme yap :))

ceydabural dedi ki...

büyüdükçe yenisini yapası geliyor :)) oip bak ömer 6 aylık ama hala cık diyorum zor diyorum
daha 3 yasa cok var pifff

Günışığı dedi ki...

Geçenlerde bir yabancı kaynakta okurken aydınlandım ben de, -çocuklarınız evden uçup gitmeden onlarla geçireceğiniz yaklaşık 900 haftanız var- yazıyordu. Kendim için hesaplıyorum büyük kızımın 312 haftası bitmiş bile diğerinin 150 haftası gitmiş. Gerçi Türk ailelerinde erkek çocuklarının bile yeri geliyor 35 yaşına kadar evde oturdukları oluyor ama teorik olarak diyelim :) az kalmış değil mi? :) www.kizlarimlabuyuyorum.blogspot.com