Sayfalar

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Pul koleksiyonum

Size pul koleksiyonumu göstermek için sabırsızlanıyorum :)) Buyrun bunlar yeni grup. Dahası Etsy'de OipsStore'da...


Hepsi Etsy'de satışta.

"Etsy işi bizi bozar, PayPal falan yanlış işler bunlar" diyenler için tüm koleksiyonum Anadolu yakasının en şahane çocuk kitapevi İyi Cüceler'de satışta.



"İyi Cüceler bize ters" dersen mail at bana (olmadikislerpesinde@hotmail.com), bakalım senin için neler yapabiliriz.

"Ya bırak allasen! ne posteri, ne pulu, ne alması, bakması zevkli" dersen, buyur herzaman bekleriz, blog senin :))

Ama bi saniye, orda durma. Az böyle kenara gel, dükkanın önünü kapama :)) Oğlum iki çay kap ordan bize!

2 yorum:

Cigdem dedi ki...

su Samurai'la Geisha'yi bas göz etmek istedim duvarimda yanyana, dur bakalim, bir ara ugrayacagim tükkana, cok güzel olmuslar:).

Aslısın dedi ki...

bayıldım ben bunlara