Sayfalar

8 Ekim 2012 Pazartesi

Nicki Minaj


9 yorum:

write to me often dedi ki...

"Abicim, oip ablaya hemen üç adet cart pembe rujlan, 8 takım takma kirpik saralım. İndirim de yap, abla tanıdık"

anne kaleminden dedi ki...

a-aa geçmiş olsun oip...

fermina daza dedi ki...

gözümden yaş geldi nicki minaj kafiyesini okuyunca :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

geçmiş olsun...

Sittirella dedi ki...

Gülüyorum OİP'im, kızmazsın de mi bana bi'tanecik arkadaşım? :)))
Böyle iki eliyle ağzını kapamış kıkır kıkır gülen bi' kutusittirella düşün şimdi... a-ha o benim :D :)))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Geçmiş olsun :) :)

bana dair dedi ki...

hep başımıza gelen şey..bir yıl boyunca rengini düzeltmwyw çalışıyorlar vazgeçtim..şimdi kendim boyuyuorum.o da kutudan çıkan renkle üzerindeki renk tutmuyor birbirini....

ZeyneP dedi ki...

Bari para vermeseydin?!

Ashley ★ dedi ki...

Puhahah :D turn me on turn me on :D