Sayfalar

15 Kasım 2012 Perşembe

İmza günü!!!


Kitap Fuarı'nda, Doğan Egmont standında, bir Nihan göreceksin sakın şaşırma :)
Koş! sarıl! tatlı sohbetine, çizimlerine, kitaplarına, ruhunun zenginliğine dokunmak için orada ol!

Arada bir de etrafına bakın ha! Bakarsın bir turuncu kutukafa görürsün... olur ya :))
Bir alana bir bedava :)) (şaka şaka)

Nihan Sarı İmza Günü
Tüyap Kitap Fuarı
17 Kasım 2012, Cumartesi
Saat 14.00-16.00 arası
Doğan Egmont Standı
(Bir de sürprizi varmış. çizimlerini hediye edecekmiş, kaçırma)

(Yahu yazmaya yazmaya yazmayı unutmuşuz bu arada:)) ibiş gibi bu ne allaşkına :)))

3 yorum:

Sittirella dedi ki...

kutukafa annesi turuncu kafa :)
Nütfen Niyan'ımı benim için kocaman öper misin?
O gün orada olabileceksen tabisi de.
Söyle ona, en bi' büyük hayranısıyım :)
Gurur duyuyorum onunla! :)

görkem dedi ki...

ben de senin imza gunun sandim, posterimi alip gelecektim :)

Nihan dedi ki...

ben de ella ile oip hayranıyım ...hayrandan öteyim..