Sayfalar

25 Kasım 2012 Pazar

Koş Oyip koş

Olmadık işler peşinde koşa koşa yoruldum vallahi.

Son haftalar hem normal iş, hem çizim işleri için aşırı yoğun geçiyor.

Bu arada oturup yazamasam da 'bakıcısız' yaşama geçtik ve bunun da ister istemez yükü oldu bana. (ha bedenen oldu ama, ruhen hafifledik ayol) Bunun için yazayım istiyorum, vallahi 12 yıldır ilk kez hayatımızda bakıcı yok ve pek mesuduz be blog.

Yoruldum ettim ama değdi, OİP markası altında yeni ürünler çıkardım. Ha böyle çıkardım diyince bir anda çıkıveriyormuş gibi anlaşılmasın, az zahmetli işler değil bunlar. Neyse ki alnımızın akıyla çıktık.

Yeni defterler, tebrik kartları ve bir de takvim.
Bakın çekimlerde benim kırmızı başrolde :))







 
 
Daha da epey şey var.

Şimdilik sadece etsy'de. Haftaya İyi Cüceler'de de satışta olacak.

Haydin herkese iyi Pazarlar :))

13 yorum:

Sittirella dedi ki...

Kapa gözlerini, dön iki-üç yıl öncesine, hayal et 'OİP' markası defterleri, takvimleri satışta... gülümser miydin hayaline? :)
Sen daha ne işlere imzanı atacaksın OİP'im :)

Bakıcısız hayatınızda da mutluluklar dilerim :)

OiP dedi ki...

ya valla ne iyi dedin. doğru hakkaten, nerden nereye di mi? :))

Sittirella dedi ki...

Öyle OİP'im :)
Nerden nereye...
Daha da ilerleyecek, daha da büyüyecek bu zevkle yaptığın iş :)
Boşuna beklemiyorum ben burada. Tükkanı açtığında koşarak gelecek ilk eleman benim :)
Mülakat neyin dersen bozulurum, ona göre :)
Öperim :)

deniz dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, hepsi yaratıcı zihnin, becerikli ellerin ürünü. Geç saatlerin, arada derede çizimlerin, yolda düşündüklerinin.

Çok gururlanıyorum. Sanki kendi online dükkanının vakti de geliyor gibi düşünüyorum. Şu takvimleri bir sürü ofiste göreceğiz gibi:)

sevgiler

her zaman hayranın ve destekçin:)

valki dedi ki...

wuhuu hepsine bayıldım...don t mess with a princess favorim ihihi^^...şansın bol olsun^^

zeynep dedi ki...



Ne hoş tasarımlar bunlar...tek kelime ile bayıldım. Ellerinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

merhaba,

ilk defa yorum yapıyorum, hepsine bayıldım. iyi cüceler internteen satıyor mu acaba, gitmem zor ama hepsinden de almak istiyorum.

Ellerinize sağlık,

Canan

Esra Yağız dedi ki...

kırmızı rotringine gurban olam oip :)

Benden Bizden dedi ki...

Bayildim hepsine, süper düper olmuşlar! No risk no fun favorim :)
Bakıcısız yaşam düşünemiyorum ben, error verdim o noktada :P

ruzgarligunlervegeceler dedi ki...

En yakın zamanda koca kişisine bir zıtar vors seçkisi yapacağım yılbaşı hediyesi babında... Ellerine, beynine, ruhuna sağlık!

Seabell dedi ki...

Merhaba OIP,
Ingilizce Kurban ve Ramazan Bayrami karti yapmayi dusunurmusun?
Amerikada yasiyorum ve burada kartlasmak cok yaygin. Bir arkadasiniza davetliyseniz, bir kac gun sonra kart atmak ve tesekkur etmek adetten. Sadece Kurban ve ramazan bayramlarinin karti bulunmuyor, Hallmark bir iki yil once cikardi ama agir dekorasyonlu ve cikinca kapisildigindan bulmasi zor. Seninkiler gibi de sevimli degil ustelik. Burada marketi oldugunu dusunuyorum, Yaparsan ben musterinim mesela.

Mutlu Anne ve Çocuk dedi ki...

süper süper bayıldım hepsi çok güzel

JG dedi ki...

şu trust me im blogger'ı fena istedim!:(