Sayfalar

4 Aralık 2012 Salı

Çok sinirlendiğimde ben


10 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sayıyı artırıyorum +1 :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

eğer evde yalnızsam +2

Ters Pabuçlar dedi ki...

çamaşır suyu kafayı güzelleştirir e inanmayanlar al işte:)

zssm dedi ki...

aynen ben de...
keşke sinirlendiğimde hiçbir iş yapmadan uyuyabilenlerden olsadım...
en azından sinirim geçtiğinde dinlenmiş de olurdum :(

Benden Bizden dedi ki...

İnsanın kendini tanıması kadar güzel birşey olamaz :)

Judy Abbott dedi ki...

yafu kutukafayı ısırmak istiyorum ben, o tepesindeki minik fiyonkları mı desemmm, o koltuğa baygın serilip uzattığı zigzag kolları bacakları mı deseem:))

kutukafa sinirlenince daha bir sevimli , ne yapayım:))

Ashley ★ dedi ki...

Iı-ııh bvu olsa olsa annem olabilir eşi benzeri yoktur diyebilirdim, ama bak o birde mutfaktaki işini bitirip duşa giderken birde duş almadan tüm odaların yerlerinş sileyim tozunu alayım diye bir başlar :D o duş alana kadar gece olur :D

mariposa dedi ki...

Sinirlenenleri bizim eve beklerim:)))

dial m for makeover dedi ki...

Yıllardır bu kıvama geleceğim günü bekliyorum. Hala çekmece düzenlemekten bir adım öteye geçemedim.

Proje Çantası dedi ki...

Pamuk Prenses iyiymiş gene... Ben Külkedisi oluyorum, kimse kıymetimi bilmiyor, bana acımıyooor!